آموزش کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو برای سرمایه گذاری

ارز دیجیتال شیبا اینو یکی از شناخته شده ترین ارزهایی است که در دنیای کریپتوکارنسی وجود دارد. فعالان این عرصه به خوبی می‌دانند که ارز شیبا همواره با نوسانات بسیار زیادی همراه بوده است که به همین علت یک ارز پر ریسک به حساب می‌آید. اگر شما بعد از انجام بررسی‌ها تصمیم گرفتید که هولد شیبا اینو را انجام دهید، باید در ابتدا یک کیف پول مطمئن برای آن پیدا کنید. در حال حاضر کیف پول‌های زیادی هستند که امکان نگهداری شیبا اینو در آن‌ها فراهم شده است. در این مطلب قصد داریم تا بهترین کیف پول شیبا اینو را معرفی کنیم.

—- مشاهده مقاله ارز دیجیتال شیبا چیست —-

ذخیره شیبا اینو با کیف پول لجر Ledger

یکی از بهترین کیف پول شیبا اینو، کیف پول لجر است. این ولت از نوع سخت افزاری و از نظر ظاهری شبیه به یک فلش است. شرکت لجر از سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد و از آن زمان تا به امروز بهترین نمونه‌های کیف پول را ایجاد کرده است. شرکت لجر زیرساخت‌‌های خود را توسعه داده و میزان امنیت ولت‌ها را بیشتر کرده است؛ همین موضوع سبب شد تا ولت‌های لجر خیلی سریع محبوب شوند و امروزه افراد زیادی از سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال shiba

نکته مهم درباره کیف پول لجر این است که توان پشتیبانی از ۱۵۰۰ کوین را دارد؛ البته ارز دیجیتال شیبا فقط یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. شما این امکان را خواهید داشت که ارزهای دیگری همچون بیت کوین،‌ اتریوم و دوج کوین را ذخیره‌سازی کنید. در صورتی که قصد دارید مقدار زیادی از ارز شیبا را نگهداری کنید، بهتر است که از کیف پول سخت افزاری لجر به عنوان یک گزینه مناسب استفاده کنید.

هولد کردن شیبا با کیف پول مای اتر ولت MyEtherWallet

اگر می‌خواهید که از یک ولت معتبر مبتنی بر وب استفاده کنید،‌ مسلما مای اتر ولت می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. این کیف پول مبتنی بر بلاک چین اتریوم ساخته شده که همین موضوع باعث شده است ضریب امنیت آن افزایش پیدا کند. نکته جالب این است که تمامی توکن‌هایی که روی بلاک چین اتریوم قرار دارند در این کیف پول قابل ذخیره‌سازی هستند. از آنجایی که ارز شیبا نیز روی شبکه اتریوم است، می‌توان آن را به راحتی در این بخش ذخیره‌سازی کرد.

—- هولد ارز دیجیتال چیست —-

اگر عامل امنیت در انتخاب کیف پول برای شما اهمیت زیادی دارد،‌ بهتر است که از این کیف پول برای نگهداری شیبا اینو استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید این ارز را دارید، حتما قیمت شیبا را به درستی بررسی کنید و تحلیل‌های لازم را انجام دهید تا متضرر نشوید. کیف پول مای اتر ولت این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که مبادله شیبا با سایر توکن‌ها را به راحتی انجام دهید. همچنین مای اتر ولت سازگاری زیادی با کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس دارد.

کیف پول تراست ولت TrustWallet؛ بستری فوق‌ العاده برای نگهداری شیبا اینو

به طور قطع وقتی حرف از کیف پول ارز دیجیتال می‌شود،‌ اولین گزینه‌ای که به ذهن هر کسی می‌رسد، کیف پول تراست ولت است. این کیف پول جزو باسابقه‌ترین ولت‌هایی است که در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته شده است. این کیف پول تمامی توکن‌هایی که روی شبکه ERC-20 قرار گرفته‌اند را پشتیبانی می‌کند؛ از همین رو شما می‌توانید برای خرید و نگهداری ارز شیبا از این کیف پول بهره ببرید. شرکت بایننس تراست ولت را در سال ۲۰۱۸ به صورت کامل خریداری کرد.

—- مشاهده قیمت لحظه ای شیبا اینو در سایت بیتمینو —-

از آن زمان تا به امروز شاهد آن هستیم که پیشرفت‌های بسیار زیادی در این ولت ایجاد شده است. ساختار امنیتی ویژه این کیف پول سبب شده است که در برابر حمله هکرها کاملا ایمن باشد. خوشبختانه امکان ذخیره‌سازی بسیاری از ارزهای معروف دیگر همچون دوج کوین،‌ لایت کوین و اتریوم در این کیف پول وجود دارد. این مورد را به یاد داشته باشید که تراست ولت در حال حاضر کیف پول رسمی شرکت باینسس است؛ به همین جهت انتقال شیبا از ولت به صرافی و برعکس کار بسیار آسانی خواهد بود.

کیف پول سخت افزاری ترزور Trezor برای شیبا

Trezor یکی از بهترین کیف پول های شیبا اینو

اگر شما ترجیح می‌دهید که از کیف پول سخت افزاری برای خود استفاده کنید، مسلما کیف پول ترزور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شما با کمک این کیف پول می‌توانید کارهایی نظیر دریافت و ارسال شیبا را به آسانی انجام دهید. نکته جالب این است که کیف پول ترزور نیز همانند لجر در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.

همیشه به یاد داشته باشید که کیف پول‌های سخت افزاری دارای ضریب امنیت بالاتری نسبت به نمونه‌های نرم افزاری هستند. در واقع کلید خصوصی برخلاف ولت‌های نرم افزاری روی دستگاه قرار می‌گیرد؛ به همین جهت وقتی که دستگاه به کامپیوتر متصل نیست، حالت آفلاین دارد و در نتیجه امکان هک شدن نیز بسیار کاهش پیدا می‌کند.

اگر دوست دارید که ذخیره شیبا اینو به درستی صورت بگیرد،‌ به طور قطع این ارز می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. هر وقت که احساس کردید قیمت شیبا در موقعیت خوبی برای خرید قرار دارد، آن را به مقداری که دوست دارید تهیه کرده و در کیف پول ترزور ذخیره کنید. شرکت ترزور به شکل مرتب سیستم عامل خود را بروزرسانی می‌کند تا خدمات‌دهی به کاربران بهتر صورت بگیرد.

ذخیره شیبا با کیف پول کیپ کی KeepKey

اگر به غیر از ترزور و لجر به دنبال یک کیف پول سخت افزاری معتبر هستید، بهتر است که به سراغ کیف پول کیپ کی بروید. این کیف پول قابلیت ذخیره سازی بیش از ۴۰ آلت کوین را دارد که شیبا اینو یکی از مهم‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. ذکر این نکته ضروری است که این کیف پول بدون کارمزد است و از یک رابط کاربری بی‌نظیر استفاده می‌کند. همچنین قابلیت امضای آفلاین تراکنش‌ها برای شما فراهم شده است که می‌توانید از این گزینه نیز بهره ببرید.

این کیف پول را شرکت سوئیسی Shapeshift ایجاد کرده است. روی این ولت سخت افزاری می‌توان حسگرهای لمسی را مشاهده کرد که کار کردن با آن را آسان‌تر می‌کنند. بزرگ‌ترین مزیتی که در این کیف پول وجود دارد قیمت ارزان آن در مقایسه با سایر ولت‌های سخت افزاری است. اگر می‌خواهید یک کیف پول سخت افزاری اقتصادی و به صرفه برای خرید شیبا اینو داشته باشید، این ولت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آشنایی با کیف پول اتمیک ولت Atomic wallet

اگر شما نمی‌خواهید برای خرید کیف پول سخت افزاری هزینه کنید‌، استفاده از کیف پول اتمیک ولت گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌آید. این کیف پول می‌تواند بیشتر از ۳۰۰ ارز مختلف را ذخیره کند که ارز دیجیتال شیبا یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. با توجه به این که قیمت شیبا در بازه‌های زمانی مختلف رشد خوبی را تجربه کرده است، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که ذخیره‌سازی این ارز را انجام دهند.

این کیف پول دارای نسخه‌های اندروید و ویندوز است که شما می‌توانید از هر کدام آن‌ها که مایل بودید استفاده کنید. همچنین در این کیف پول،‌ قیمت شیبا، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای بروز می‌شود و شما می‌توانید خرید خود را این طریق انجام دهید.

خوشبختانه اتمیک ولت دارای یک تیم پشتیبانی فوق‌العاده قوی است که مرتبا ایراداتی که در کیف پول وجود دارد را برطرف می‌سازند. البته این ولت در کنار تمام مزایای خود،‌ عیب‌هایی هم دارد؛ به طور مثال این کیف پول احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال نکرده است.

خرید و حفظ شیبا با کیف پول اج ولت Edge wallet

اگر مایل هستید ارز شیبا را با ولت‌های موبایلی ذخیره کنید،‌ مسلما کیف پول اج ولت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. طبق بررسی‌هایی که تا به حال صورت گرفته است،‌ این کیف پول از شیبا،‌ دوج کوین و بیش از ۲۰ آلت کوین دیگر پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است و تا امروز کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. خوشبختانه نسخه‌ آی او اس این کیف پول نیز وجود دارد و دارندگان گوشی‌های آیفون می‌توانند از آن استفاده کنند.

یکی از جذابیت‌های خاصی که در این ارز وجود دارد این است که می‌توانید شیبای خود را به سایر ارزهای موجود در ولت تبدیل کنید. در واقع فرایند تبدیل ارزها با استفاده از Shapeshift داخلی صورت می‌گیرد که نشان دهنده ارزش و اهمیت بالای این ارز است. کار ساخت و طراحی کیف پول اج ولت توسط تیم Airbitz انجام شده است.

با توجه به مزایای زیادی که در این کیف پول وجود دارد،‌ بهتر است برای نگهداری شیبا روی موبایل از آن استفاده کنید. خوشبختانه این کیف پول یک رابط کاربری ساده نیز دارد که به همین علت کار کردن با آن نیز بسیار آسان خواهد بود.

نگهداری ارز شیبا در کامپیوتر با کیف پول کوینومی Coinomi

کیف پول نرم افزاری کوینومی به شما این امکان را می‌دهد که ارز شیبا را به مقدار دلخواه در کیف پول خود ذخیره کنید. این نرم افزار دارای نسخه‌های دسکتاپ و موبایل است ولی با این حال نسخه دسکتاپ کاربرد بیشتری دارد. در حال حاضر این ولت بیش از ۱۰۰ ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. البته ذکر این نکته ضروی است که این ارز شامل فورک‌ها و ایردراپ‌ها نیز می‌شود.

نکته مثبت ماجرا این است که در این ولت امکان پرداخت بین زنجیره‌ای نیز فراهم است و شما می‌توانید از این امکان برای خود بهره ببرید. در صورتی که شما دارای ارزهای فیات همچون دلار و یورو باشید، این امکان را خواهید داشت که به صورت مستقیم ارز شیبا را خریداری کنید.

یکی از مزایای ویژه کیف پول کوینومی این است که کارمزدهای آن دارای حالت داینامیک هستند؛ بر همین اساس کارمزدها با توجه به میزان خرید و فروش مشخص می‌شوند.

متامسک ولت؛ راهی عالی برای نگهداری شیبا

به غیر از کیف پول‌هایی که تا به حال ذکر شد، متامسک یکی از بهترین ولت‌هایی است که می‌توان برای نگهداری ارز دیجیتال شیبا از آن استفاده کرد. در حال حاضر متامسک را می‌توان در گوشی همراه و نسخه تحت وب استفاده کرد. یکی از قابلیت‌های خاصی که در این کیف پول وجود دارد این است که نسخه افزونه‌ای آن نیز موجود است. بخش زیادی از توکن‌هایی که روی بلاکچین اتریوم قرار گرفته‌اند، توسط این ولت پشتیبانی می‌‌‌شوند.

شما با کمک این کیف پول می‌توانید با صرافی‌های غیرمتمرکز در بلاکچین اتریوم ارتباط بگیرید و با آن‌ها تبادل داشته باشید. در حال حاضر متامسک یکی از معروف‌ترین ولت‌های نرم افزاری است که بیش از چند میلیون کاربر دارد. این ولت به شما امکان ذخیره‌سازی توکن شیبا و سایر توکن‌های ERC-20 را خواهد داد؛ پس از آن نهایت استفاده ممکن را ببرید. شما با استفاده نسخه افزونه‌ای متامسک می‌توانید به راحتی انتقال شیبا یا هر ارز دیگری را به آسانی انجام دهید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال شیبا یک میم کوین است که رشد خارق العاده‌ای را در بازار کریپتوکارنسی تجربه کرد؛ از همین رو بسیاری از افراد به دنبال خرید و نگهداری شیبا هستند. برای این افراد کیف پول‌های زیادی قابل استفاده است که به شکل کلی به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی می‌شوند. هر کس می‌تواند با توجه به شرایط خود یک کیف پول مناسب را انتخاب کند و هولد کردن شیبا را انجام دهد. در این مطلب از بیتمینو بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شبیا معرفی شدند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سوالات متداول:

1) بیشترین بازدهی در شیبا اینو چقدر است؟

شیبا اینو (SHIB 0.12%) جاذبه ای برای سرمایه‌گذاری بلند مدت ندارد، اما انگار سرمایه گذاران را در چند سال گذشته به یک ترن هوایی با شیب زیاد متصل کرده است. این میم گوین یکی از بزرگ‌ترین بازده‌ها را در تاریخ بازار مالی در طول سال 2021 به ارمغان آورد که 43,800,000 درصد افزایش یافت.

2) آیا شیبا اینو در سال 2023 صعود خواهد کرد؟

خیر، شیبا اینو در سال 2023 به 1 دلار نخواهد رسید. حتی خیلی بعید است که به 0.01 دلار برسد؛ با این حال، این امکان وجود دارد که شیبا اینو همچنان بتواند در ماه‌های آینده بسیار بالاتر از نمودارحرکت کند. راه اندازی شیباریوم که در بالا ذکر شد، مطمئناً می تواند باعث افزایش علاقه به شیبا اینو شود.

3) آیا شیبا اینو می تواند تا سال 2030 به یک دلار برسد؟

خیر، ممکن نیست که سکه شیبا اینو تا سال 2025 یا 2030 به 1 دلار برسد. برای رسیدن به 1 دلار، شیبا اینو باید 87000 برابر قیمت فعلی افزایش یابد. اگرچه در دنیای کریپتو این موضوع غیرممکن نیست و راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها کوین شیبا اینو می‌تواند به 1 دلار برسد.

در بیتمینو درباره شیبا اینو اطلاعات بیشتری کسب کنید :

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه