آموزش خرید ارز های دیجیتال

آموزش خرید ارز شیبا از صرافی تراست ولت تا صرافی ایرانی

امروزه با اوج گرفتن قیمت شیبا افراد بیشتری روی به خرید این ارز آورده‌اند که ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به شما آموزش خرید ارز شیبا از تراست ولت و آموزش خرید ارز شیبا از صرافی های داخلی معتبر را آموزش دهیم. همچنین اگر نمی‌دانید ارز دیجیتال شیبا چیست می‌توانید مقالات گذشته ما را مطالعه کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه بیتمینو باشید.

برای خرید شیبا اینو کلیک کنید

خرید ارز شیبا با کمترین کارمزد

حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده‌ است که عددهای زیادی برای کارمزد خرید یا فروش ارزها بپردازید و گاها به جستجوی خرید ارزها با کمترین کارمزد نیز بوده‌اید. برای خرید ارز شیبا با کارمزد کم می‌بایست این رمز ارز را در شبکه بایننس خریداری کنید، زیرا این شبکه bep20 کارمزد کمتری نسبت به شبکه اتریوم دارد و از لحاظ قیمت خرید نیز فرقی نمی‌کند و صرفا شبکه ای که ارز در آن مبادله می‌شود کارمزد کمتری دارد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

بررسی میزان ارزش سرمایه گذاری بر ارز دیجیتال شیبا

افزایش قیمت فوق‌العاده‌ ارز شیبا منجر به جلب توجه تعداد کثیری از افراد فعال در بازار ارز دیجیتال شده‌ است، اما با توجه به پیروی شیبا از ارز دیجیتال دوج‌کوین، امکان وقوع چنین افزایش قیمتی بر اثر هیجانات و نوسانات دوج‌کوین وجود دارد. همچنین قرارگیری شیبا روی بستر اتریوم از جمله عوامل مؤثر بر میزان رشد این ارز دیجیتال نیز به شمار می‌رود.

بنابراین، رشد چند درصدی ارز دیجیتال شیبا دلیلی بر ارزشمندی آن محسوب نمی‌شود. به این ترتیب پیش‌بینی نحوه‌ عملکرد شیبا در آینده و میزان سودآوری آن کاری سخت و دشوار به نظر می‌رسد؛ اما به طور کلی می‌توان چنین بیان کرد که در صورت ادامه رشد دوج‌کوین، ارز دیجیتال شیبا از آینده‌ای روشن بهره می‌برد.

بهترین کیف پول برای ارز شیبا

قبل از اقدام به خرید ارز دیجیتال، انتخاب یک کیف پول مناسب به منظور حفظ و نگهداری رمزارزها امری ضروری است. کیف پول‌ها به دو شکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جهت ذخیره‌سازی دارایی‌ها به کاربران ارائه می‌شوند. این مسئله قابل ذکر است که بسیاری از کیف پول‌های سخت‌افزاری از جمله کیف پول لجر قادر به پشتیبانی از ارز دیجیتال شیبا نیستند.

کوین‌بیس و تراست والت از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری برای شیبا می‌باشند.کیف پول‌های نرم‌افزاری از طریق نصب بر روی سیستم ‌عامل کامپیوتر و موبایل، امکان کنترل مستقیم رمز ارزها را برای کاربران فراهم می‌کنند.

کوین‌بیس به عنوان یکی از معروف‌ترین کیف پول‌ها در این زمینه به شکل مستقیم به صرافی کوین‌ بیس متصل است؛ به این ترتیب کاربران قادر به انجام معاملات خود در بازار ارزهای دیجیتال به آسانی و بدون پرداخت کارمزد اضافی هستند. ارز دیجیتال شیبا توسط تراست والت نیز پشتیبانی می‌شود. این کیف پول به عنوان یکی از برترین و ایمن‌ترین والت‌ها در بازار کریپتو شناخته می‌شود؛ بنابراین یک کیف پول مناسب برای نگهداری از شیبا به حساب می‌آید.

خرید شیبا در تراست ولت

درصورتی که قصد خرید شیبا از تراست ولت را دارید ابتدا باید اتریوم یا بایننس کوین خریداری و کیف پول خود را شارژ کنید سپس به یک صرافی غیر متمرکز مانند صرافی غیر متمرکز یونی سواپ متصل شوید. پس از متصل شدن به صرافی یونی سوآپ از طریق DAPP تراست ولت در باکس اول می‌بایست میزان ارزی که قصد دارید تبدیل به شیبا شود را وارد کنیدو سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

خرید ارز شیبا از تراست ولت
خرید ارز شیبا از تراست ولت

آموزش خرید ارز شیبا از تراست ولت

برای خرید این رمزارز از صرافی معروف trust wallet می‌بایست شما در ابتدا bnb یا اتریوم داشته باشید. پیشنهاد ما به شما خرید ارز شیبا با بایننس bnb است، زیرا شما کارمزد کمتری درهنگام فروش خواهید پرداخت و سود بیشتری کسب خواهید کرد.

برای خرید این رمز ارز از تراست ولت کافیست مقداری اتریوم یا بایننس در کیف پول خود داشته باشید و آن را از طریق صرافی پنکیک سوآپ تبدیل به شیبا کنید.

آموزش خرید ارز شیبا از اوکی اکسچنج

اوکی اکسچنج یک صرافی ایرانی است که شما می‌توانید در آن بیش از ۴۰۰ نوع رمزارز خرید کنید. یکی از آن ارزهایی که این صرافی ایرانی قبول می‌کند شیبا اینو است. شما در این صرافی می‌توانید به راحتی رمزارز شیبا اینو را خریداری و در کیف پول اوکی اکسچنج یا دیگر کیف پول‌های مدنظر خود مانند کیف پول تراست ولت و … ارسال کنید.

خرید ارز شیبا از ok-ex بسیار آسان است. کافیست به پنل کاربری خود مراجعه کنید(در صورتی که در این صرافی احراز هویت انجام داده باشید قادر خواهید بود که در آن به مبادله و یا خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید) و از قسمت خرید ارز نام ارز مدنظر خود را انتخاب و مراحل خرید آن را سپری کنید.

خرید ارز شیبا از اوکی اکسچنج با تخفیف ویژه

آموزش خرید ارز دیجیتال از نوبیتکس

نوبیتکس نیز یکی دیگر از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال ایرانی است که کاربران زیادی دارد و شما می‌توانید در آن به مبادله انواع رمزارز مانند دوج کوین و بیت کوین یا شیبا بپردازید. برای خرید ارز دیجیتال شیبا از این صرافی نیز کافیست در آن عضو شده و مراحل خرید را طی کرده تا بتوانید ارز مورد نظر خود را خریداری کنید. با استفاده از لینک زیر نیز از تخفیف ویژه اولین خرید نیز بهره مند خواهید شد.

خرید ارز شیبا از نوبیتکس با تخفیف ویژه

در صورتی که مشکلی در خرید ارز شیبا از صرافی‌های دیگر داشتید می‌توانید از قسمت نظرات همین بخش سوال خود را از کارشناسان بیتمینو پرسیده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.

همچنین برای آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی مقاله‌ای در این باره در بیتمینو قرار داده‌اییم که می‌توانید مطالعه کنید.

سوالات متداول:

 

1) بهترین صرافی برای خرید شیبا اینو چیست؟

در زیر پنج مورد از موثرترین صرافی ها برای خرید SHIB امروز بررسی شده است.
  1. eToro – بهترین مکان برای خرید شیبا اینو.
  2. Binance – بهترین مکان برای سرمایه گذاران باتجربه برای خرید Shiba Inu.
  3. OKEX – Shiba Inu را با بزرگترین پلتفرم حجم روزانه بخرید.
  4. Coinbase – روش محبوب خرید شیبا اینو برای سرمایه گذاران اولین بار

2) مطمئن ترین راه برای خرید سکه شیبا اینو چیست؟

برای خرید شیبا اینو، به یک صرافی یا کیف پول رمزنگاری نیاز دارید. یک کیف پول کریپتو به شما امکان خرید یا فروش Shiba Inu را میدهد، یک صرافی ارز دیجیتال به شما انعطاف بسیار بیشتری برای معامله در معاملات آتی Shiba Inu و حتی کسب درآمد از طریق سهام می دهد.

3) آیا سکه شیبا اینو به 1 دلار خواهد رسید؟

با این سرعت، رسیدن به هدف بیش از 7100 سال طول می‌کشد. نکته مثبت، این پیش‌بینی ما کمی زودتر از یکی از پیش بینی های قبلی در بیش از 10000 سال است. اما نتیجه نهایی این است: نه تنها شیبا اینو نمی‌تواند در سال 2023 به 1 دلار برسد، بلکه بعید است که در طول زندگی ما به آن نقطه برسد.

Originally posted 2023-04-29 23:30:48.

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه