دنیای NFT

بهترین برنامه های ساخت آواتار NFT بدون نیاز به کدنویسی

امروزه اگر خبرهای مربوط به دنیای دیجیتال را بررسی کنید،‌ حتما با دنیای متاورس آشنایی کلی پیدا کرده اید. در حال حاضر برای حضور در بسیاری از پلتفرم های متاورسی باید یک آواتار بسازید که نمادی از شما باشد.

این آواتارها در واقع NFT یا همان توکن غیرمثلی هستند که به صورت یک توکن منحصر به فرد ساخته می شوند. برای اینکه بتوانید آواتار NFT بسازید، باید از برنامه های به خصوصی استفاده کنید. خوشبختانه در برخی برنامه ها نیازی  به کدنویسی ندارید و ساخت آواتار در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از این برنامه ها آشنا کنیم.

در بیتمینو بخوانید : NFT چیست

معرفی برنامه ساخت NFT برای اندروید

اگر شما شما نگاهی به دنیای بلاکچین بیندازید، متوجه خواهید شد که بسیاری از افراد به دنبال ساخت nft هستند و در این راستا راهکارهای متعددی را دنبال می کنند. به طور کلی خرید و فروش توکن های غیر مثلی نیز رونق بسیار بالایی گرفته است که این مورد هم نشان دهنده اهمیت بالای آن ها است. شما این امکان را دارید که ساخت nft‌ را حتی با موبایل خود نیز انجام دهید بدون اینکه به برنامه نویسی نیاز داشته باشید.

کیف پول NFT چیست

یکی از برنامه های مطرحی که می توانید با آن آواتار nft  خود را بسازید، برنامه GoArt است. این برنامه بستری را برای شما فراهم می کند که با استفاده از آن می توانید انواع ان اف تی های  سفارشی را ایجاد نمایید. در واقع شما می توانید یک عکس مشخص را در این برنامه قرار دهید و بعد از اعمال فیلترهای مشخص، آواتار ان اف تی ساخته شده در اختیار شما قرار می گیرد. با توجه  به اینکه ساخت آواتار nft با گوشی نیز امکانپذیر است، شما می توانید از این ابزار برای خود استفاده کنید.

ساخت NFT با کمک سایت NiftyKit

برای اینکه بتوانید یک آواتار ان افی تی ایجاد کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند که ساخت آواتار NFT را از طریق سایت انجام دهند. یکی از بهترین سایت هایی که می توانید برای ساخت nft از آن استفاده کرد،‌ سایت NiftyKit است. در واقع این سایت یک پلتفرم بدون نیاز به کدنویسی است. شما بعد از ایجاد ان اف تی خود در این سایت،‌ این امکان را خواهید داشت که آن را در داخل پلتفرم به فروش برسانید.

ساخت NFT با کمک سایت NiftyKit

زمانی که شما در این سایت ان اف تی می سازید،‌ این توکن می تواند بر روی شبکه های پلی گان و اتریوم قرار بگیرد. ذکر این نکته ضروری است که این سایت دارای هزینه اشتراک است و باید برای آن هزینه ماهانه ۱۰ دلار را  در نظر داشته باشید.

خوشبختانه ساخت آواتار در این سایت نیازی به کدنویسی نخواهد داشت که به همین جهت همه کاربران می توانند از این امکان ویژه به نفع خود بهره ببرند. در صورتی که شما بتوانید یک برنامه ریزی درست را برای ساخت ان اف تی انجام دهید،‌ مطمئنا می توانید آن را با قیمت مناسبی به فروش برسانید.

ساخت آواتار NFT با برنامه Appy Pie

در صورتی که به فکر ساخت nft بدون نیاز به کدنویسی هستید، باید حتما بهترین گزینه ها را در این زمینه بررسی کنید. برنامه Appy Pie یکی از گزینه های پیش روی شما خواهد بود که با استفاده از آن می توانید بهترین آواتارها را تولید کنید.

شما این امکان را خواهید داشت که کاراکترهای مختلف و منحصر به فردی را با کمک این برنامه ایجاد کنید. یکی از جذاب ترین ویژگی های برنامه Appy Pie این است که شما می توانید  از خودتان عکس سلفی بگیرید و آن را به یک آواتار nft تبدیل کنید.

البته این مورد را از یاد نبرید که آواتار شما حالت کارتونی پیدا می کند. شما می توانید از این ان اف تی در بازی های متاورسی استفاده کنید و آن را به جای خود قرار دهید. نکته جالب این است  که در برنامه Appy Pie، می توان قسمت های مختلف صورت همچون چشم ها،‌ ابروها، بینی و لب را با توجه به سلیقه شخصی مشخص نمود. با توجه به اینکه دست شما در هنگام طراحی آواتار باز است، حتما سعی کنید که آواتار جذاب تری برای خود ایجاد کنید.

آواتار NFT خود را در Avatar Maker بسازید

خوشبختانه ابزارهای  متنوعی برای ساخت ان اف تی وجود دارد که هر کدام آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. یکی از بهترین برنامه هایی که برای ساخت آواتار مورد استفاده قرار می گیرد Avatar Maker است. شما در این بستر می توانید به آسانی آواتار مخصوص به خود را ایجاد نمایید. نکته جالب این است که با این سایت می توانید بیش از ۲۰ مدل چهره و لباس را انتخاب کرده و در آواتار خود به کار ببرید.

ساخت آواتار NFT

با توجه به این که سلیقه هر فرد در ساخت NFT‌ آواتار متفاوت است، شما با توجه به نظر شخصی خود یک آواتار زیبا بسازید و از آن  استفاده کنید. یکی از برترین امکاناتی که در این برنامه قرار داده شده است،‌ امکان اضافه کردن متن به آواتار مورد نظر شما است.

در واقع شما می توانید با توجه به علاقه شخصی خود یک متن را به آواتار خود اضافه کنید تا آن را جذاب تر کند. خوشبختانه در این برنامه دست شما برای ساخت nft‌ باز است و می توانید هر چه که دوست دارید به آن اضافه نمایید.

ایجاد آواتارهای کارتونی با برنامه Cartoonify

اگر شما بخواهید یک آواتار nft‌ را به صورت مستقل بسازید، باید حتما دارای مهارت کدنویسی باشید که بسیاری از افراد این توان را ندارند. به همین جهت باید از برنامه هایی استفاده کرد که نیازی به این موضوع ندارند.

برنامه Cartoonify یکی از این موارد است که با کمک آن می توان انواع آواتارهای کارتونی را ایجاد نمود. شما برای این کار می توانید از عکس های خودتان یا سایر مواردی که در گالری خود دارید استفاده نمایید و آواتار مطابق سلیقه خود را بسازید. از ویژگی های خاصی که در این برنامه دیده می شود این است که در آن انواع سبک ها و استایل های مختلف قابل مشاهده است.

در بین این استایل ها می توانید بهترین آ را برای خود انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. همچنین می توان یک تصویر پس زمینه نیز به ان اف تی مورد نظر اضافه کرد که باعث زیبایی بیشتر آن خواهد شد.

یکی از امکانات جالبی که در این برنامه وجود دارد انواع استیکرها می باشند. قابلیت افزودن این استیکرها به ان اف تی مدنظر شما وجود دارد که همین امر می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی آن داشته باشد. با توجه به خصوصیات برتر برنامه Cartoonify، بهتر است که از آن برای یکبار هم که شده استفاده کنید تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید.

ساخت nft پرتره با Portrait Illustration Maker

برخی از افراد دوست دارند که آواتار nft‌ پرتره بسازند و به دنبال یک راه مناسب برای این کار هستند. برنامه Portrait Illustration Maker می تواند در این زمینه به شما کمک کند و یک پرتره زیبا و جذاب برای شما بسازد. نکته مثبتی که در این برنامه وجود دارد این است که رابط کاربری آن بسیار آسان است و کاربر درگیر پیچیدگی های مختلف نخواهد شد. در واقع این خود شما هستید که طرح پرتره را ایجاد می کنید که این موضوع باعث زیبایی دوچندان آن خواهد شد.

شما می تواند انواع تصاویر هنری را به یک توکن غیر مثلی تبدیل کرده و آن را در پلتفرم هایی نظیر اوپن سی به فروش برسانید. وقتی که شما مراحل ساخت ان اف تی را پشت سر می گذارید، قابلیت اضافه کردن چهره خودتان یا دیگران به این طرح وجود خواهد داشت. همچنین قابلیت اضافه کرن واترمارک هم در این برنامه در نظر گرفته شده است که می توانید از آن بهره ببرید. در صورت تمایل می توانید سایر جلوه های عالی را هم در برنامه ساخت آواتار به کار ببرید.

نرم افزار ساخت NFT با Manifold Studio

یکی دیگر از برنامه های خوبی که با  استفاده از آن می توان ساخت آواتار ان اف تی را انجام داد Manifold Studio است. این ان اف تی ساز بیشتر به دلیل ساخت قراردادهای هوشمند در ایجاد ان اف تی به شهرت رسیده است. تمامی افراد تازه کار و حرفه ای در این زمینه می توانند از این بستر جذاب برای خود استفاده کنند. نکته جالب این است که ایجاد قراردادهای هوشمند نیز نیازی به کدنویسی نخواهد داشت و این کار در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

آموزش ساخت NFT

خوشبختانه برای ساخت nft‌ در این برنامه هیچ نیازی به پرداخت هزینه نیست و امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند. کیفیت توکن های غیر مثلی ساخته شده در این برنامه بسیار زیاد است و طرح های فوق العاده ای از این طریق ساخته خواهد شد.

شما می توانید عکس هایی با حجم بالا را در این برنامه آپلود کرده و بعد از ویرایش کامل، آن را به صورت ان اف تی تحویل بگیرید. بخش زیادی از  آواتارهای ان اف تی که با این برنامه ساخته شده اند، در بازارهای فروش ان اف تی در حال مبادله شدن هستند.

ساخت آواتارهای ساده با برنامه Doppelme

در صورتی که نمی خواهید مدت زمان زیادی را برای ساخت آواتار صرف کنید، بهتر است که از برنامه Doppelme استفاده کنید. زمانی که شما این برنامه را باز می کنید،‌ با انواع کاراکترهای ساده کارتونی مواجه خواهید شد.

شما می توانید آواتارهای موجود در این برنامه را بررسی کرده و از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. ساخت nft‌ با این روش در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و شما در عرض چند دقیقه یک آوتار ان اف تی در اختیار خواهید داشت. حال شما می توانید که از این ان اف تی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. امروزه بازی متاورس سروصدای زیادی به پا کرده اند.

پروژه های سند باکس و دیسنترالند به عنوان پیشگامان این حوزه شناخته می شوند که شما می توانید محیط متاورسی را از این طریق تجربه کنید. بر همین اساس برای ورود به این پلتفرم ها می توانید با راهکار گفته شده آواتار خود را  بسازید. تجربه حضور در دنیای متاورس به شما می آموزد که آینده به این تکنولوژی تعلق دارد.

همانطور که گفته شد،‌ برنامه Doppelme‌ برای ساخت آواتار های ساده به کار می رود. در صورتی که شما قصد دارید که از برنامه های حرفه ای تری استفاده کنید‌، بهتر است که به برنامه هایی که تا به حال معرفی شده اند سر بزنید.

ساخت ان اف تی با اپلیکیشن NinjaFT

اگر شما دارای گوشی آیفون هستید، بهتر است که از اپلیکیشن NinjaFT برای ساخت آواتار ان اف تی استفاده کنید. شما  در بخش کتابخانه این برنامه انواع مختلف الگوها را مشاهده خواهید کرد. خوشبختانه در این اپلیکیشن صدها قالب مختلف قرار داده شده است تا با استفاده از آن بتوانید آواتار ان اف تی خود را بسازید. یکی از ویژگی های خاص این اپلیکیشن این است که یک مارکت در آن ایجاد شده است که خرید و فروش ان اف تی در این بخش صورت می گیرد.

حتی اگر شانس شما در این زمینه خوب باشد، ممکن است که برنده ان اف تی رایگان شوید. نکته مهمی که باید درباره این اپلیکیشن بدانید این است فقط بخشی از قالب ها آزاد هستند و مابقی آن ها بسته می باشند. به همین جهت برای اینکه بتوانید به همه این موارد دسترسی داشته باشید، باید حتما اشتراک ویژه آن را تهیه کنید. با توجه به اینکه ساخت nft‌ با این اپلیکیشن به سرعت انجام می شود،‌ بهتر است که کاربران آیفون از آن به نحو احسن استفاده کنند.

سخن پایانی

Nft یا توکن غیرمثلی یک مفهوم مهم در دنیای کریپتوکارنسی است که مفهوم جدیدی از دارایی را ارائه نموده است. بسیاری از افراد دوست دارند که آواتارهای مختلف را به صورت ان اف تی دربیاورند و آن را به فروش برسانند.

در حال حاضر شما برای ورود به پلتفرم های متاورسی نیز به آواتارهای ان اف تی نیاز خواهید داشت. با توجه به اینکه مهم ترین برنامه ها برای ساخت آواتارهای ان اف تی در این مطلب از بیتمینو بیان شدند، حتما از آن ها به صورت ویژه استفاده کنید و آواتارهای بی نظیری خلق نمایید.

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه