آموزش استخراج ارز های دیجیتال

استخراج دوج کوین با لپ تاپ و گوشی (تضمینی)

معرفی نرم افزارهای استخراج دوج کوین

اگر شما کمی با دنیای ارزهای دیجیتال و هیاهوی آن آشنایی داشته باشید، حتما این موضوع را می دانید که ارز دوج کوین از مهم‌ترین ارزهای حال حاضر بازار است. دلیل اصلی رشد این میم کوین حمایت‌های ایلان ماسک است که توانسته شرای خوبی برای آن به وجود بیاورد. بر همین اساس بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند که استخراج دوج کوین را با لپ تاپ و گوشی انجام دهند. با توجه به حساسیت بسیار بالایی که در این زمینه وجود دارد، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با آموزش استخراج دوج کوین آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : دوج کوین چیست

اطلاعات اولیه درباره استخراج دوج کوین

برای اینکه بتوانید کار استخراج دوج کوین با کامپیوتر را انجام دهید، بد نیست که اطلاعات اولیه‌ای را در اینباره داشته باشید. پاداش استخراج هر بلاک در دوج کوین برابر با ۱۰۰۰۰ واحد دوج کوین است. مسلما این پاداش زیاد باعث می‌شود که بسیاری از افراد به ماینینگ دوج کوین علاقه‌مند شوند. یکی از نکات جالب درباره دوج کوین این است که مدت زمان لازم برای ساخت هر بلاک حدود یک دقیقه است. این در حالی است که تشکیل هر بلاک در بیت کوین حدود ۱۰ دقیقه زمان خواهد برد.

مشاهده قیمت دوج کوین در سایت بیتمینو

یکی از نکات بسیار مهم درباره دوج کوین این است که از نظر عرضه هیچ محدودیتی ندارد. این مورد نگرانی‌هایی را برای سرمایه گذاران این ارز به وجود آورده است. به صورت کلی محدودیت تعداد یک ارز می‌تواند ضامن حفظ ارزش آن باشد. حال عرضه نامحدود و تمام نشدنی دوج کوین می‌تواند زنگ خطری را برای سرمایه گذاران این ارز به صدا دربیاورد. با این حال این عدم محدودیت برای ماینرها نکته مثبتی است که می‌توانند کار استخراج را تا هر زمانی که خواستند ادامه دهند.

مقایسه استخراج دوج کوین در لپ تاپ و کامپیوتر

مقایسه استخراج دوج کوین در لپ تاپ و کامپیوتر

کسانی که می‌خواهند کار استخراج دوج کوین با لپ تاپ یا کامپیوتر را انجام دهند، باید حتما تفاوت‌های این دو با یکدیگر را بدانند. ذکر این نکته ضروری است که نرم افزار استخراج دوج کوین با لپ تاپ تفاوتی با کامپیوتر ندارد. مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث ایجاد این تفاوت شود در سخت افزار این دو نهفته است. به صورت کلی قطعات لپ تاپ دارای ظرافت بیشتری هستند و در هنگام کار کردن بیشتر آسیب می‌بینند. قطعات سخت افزاری کامپیوتر مقاومت بیشتری در برابر فشار کاری نشان می‌دهند.

زمانی که از لپ تاپ برای استخراج استفاده می‌کنید به سرعت داغ می کند. این در حالی است که میزان دوام و قدرت کامپیوتر بیشتر است. با توجه به ویژگی‌هایی که به شما گفته شد، به نظر می‌رسد که استخراج دوج کوین با کامپیوتر گزینه بهتری است. از آنجایی که قطعات در داخل کیس کامپیوتر از هم فاصله بیشتری دارند،‌ هوا در بین آن ها بهتر جریان پیدا می‌کند و خنک سازی سیستم از این طریق انجام خواهد شد.

موارد لازم برای استخراج دوج کوین با لپ تاپ

وقتی که قرار است کار استخراج دوج کوین با کامپیوتر یا لپتاپ را انجام دهید،‌ بهتر است که در ابتدا همه مواردی که به آن نیاز دارید را تهیه کنید. اولین چیزی که شما به آن نیاز دارید یک لپ تاپ با توان پردازش بالاست. زمانی که شما  می‌خواهید کار ماینینگ را انجام دهید، بهتر است که در ابتدا به فکر کارت گرافیک و پردازنده قوی باشید. همچنین هر چقدر که سایر قطعات لپ تاپ نوتر باشند،‌ مسلما نتیجه‌ای که از آن به دست می‌آورید نیز بهتر خواهد بود. سیستم عامل لپ تاپ تاثیر زیادی روی فرایند ماینینگ ندارد و شما این امکان را خواهید داشت که از سیستم عامل ویندوز یا لینوکس استفاده کنید.

یکی دیگر از موارد لازم برای استخراج دوج کوین داشتن اینترنت پرسرعت است. برای اینکه لپ تاپ شما بتواند با شبکه بلاک چین ارتباط داشته باشد، حتما باید برای تامین اینترنت خود دست به کار شوید. در نهایت شما برای این کار نیاز به یک کیف پول نیز خواهید داشت تا دوج کوین استخراج شده به داخل آن واریز شود. با شروع به کار نرم افزار استخراج دوج کوین با لپ تاپ، فرایند ماینینگ آغاز می‌شود و درآمدزایی شروع می‌شود.

روش های استخراج دوج کوین

وقتی که صحبت از استخراج ارز دوج کوین می‌شود،‌ باید حتما از روش‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارد کمک گرفت. یکی از متدهای ماینیگ دوج کوین این است که این کار را به صورت انفرادی انجام دهید.

در این شیوه خاص،‌ شما ظرفیت دستگاه لپ تاپ، کامپیوتر یا موبایل خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهید. از آنجایی که دستگاه شما ظرفیت بسیار کمی در برابر کل ظرفیت شبکه دارد، کسب درآمد از این طریق کمی زمانبر خواهد بود. روش دیگری که می‌توان از آن بهره برد این است که کار استخراج را به صورت استخری انجام دهید.

استخراج دوج کوین

در این حالت شما در واقع عضوی از یک تیم ماینینگ هستید. در این حالت چند نفر توان شبکه خود را به اشتراک می‌گذارند و کار استخراج را انجام می‌دهند. از آنجایی که در این حالت پاداش بلاک مورد نظر زودتر مشخص می‌شود، مسلم مدت زمان لازم برای رسیدن به سود هم کمتر خواهد بود. البته زمانی که بلاک مورد نظر تشخیص داده می‌شود،‌ پاداش آن بین تمامی کسانی که در داخل استخر هستند تقسیم می‌شود. این در حالی است که در ماینینگ انفرادی پاداش کل بلاک به شما تعلق خواهد گرفت.

کارت گرافیک لازم برای استخراج دوج کوین

وقتی که شما می‌خواهید استخراج دوج کوین را با لپ تاپ یا گوشی انجام دهید،‌ حتما باید به موضوع کارت گرافیک دقت بالایی داشته باشید. یک کارت گرافیک مرغوب برای استخراج ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن‌ها باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرند. یکی از مهم‌ترین معیارهایی که در این زمینه باید به آن دقت کرد ظرفیت کارت گرافیک است. به طور قطع هر چقدر که ظرفیت کارت گرافیک بیشتر باشد، به همان اندازه نیز سود شما بیشتر خواهد بود.

در حال حاضر برای اینکه بتوان کار ماینینگ دوج کوین را انجام داد، بهتر است که از کارت گرافیک ۱۰ گیگابایتی به بالا استفاده کرد. بررسی آموزش استخراج دوج کوین نشان می‌دهد که برند هم در این موضوع بسیار تاثیرگذار است.

هر برند کارت گرافیک مدل‌های متنوعی را ارائه می‌کند. به طور مثال کارت گرافیک SAPPHIRE Pulse Radeon RX 580 برای استخراج دوج کوین عملکرد فوق العاده‌ای را ثبت کرده است. همچین شما می‌توانید از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX  استفاده کنید زیرا با توجه به تست انجام شده برای ماینینگ دوج کوین مناسب خواهد بود.

ماینینگ دوج کوین با برنامه نرم افزار CudaMiner

وقتی که حرف از نرم افزار استخراج دوج کوین با لپ تاپ می‌شود،‌ اولین گزینه مناسبی که می‌توان از آن استفاده کرد نرم افزار CudaMiner است. نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که این برنامه هماهنگی زیادی با کارت گرافیکی NVidia دارد. از همین رو اگر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما از این نوع است، حتما برای ماینینگ دوج کوین دست به کار شوید.

اگر شما از سایر کارت‌های گرافیک بهره می‌برید، بهتر است که از نرم افزارهای دیگر استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های نرم افزار CudaMiner این است که از الگوریتم Scrypt پشتیبانی می‌کند. همین ویژگی مثبت سبب شده است که استخراج دوج کوین با این برنامه بسیار آسان باشد. با توجه به اینکه فرایند ماینینگ با این برنامه بسیار سریع و آسان است، اکثر ماینرها به سراغ استفاده از آن می روند. این نکته را فراموش نکنید که این برنامه برای استخراج انفرادی یک گزینه عالی به حساب می آید.

استخراج پرسود با نرم افزار EasyMiner

یکی دیگر از برنامه‌های بی‌نظیری که می‌توان با استفاده از آن کار استخراج دوج کوین را انجام داد، نرم افزار EasyMiner است که بسیاری از ماینرها از آن بهره می‌برند. کسانی که کار استخراج دوج کوین با کامپیوتر را دنبال می‌کنند،‌ از این برنامه و کاربرد آن بسیار راضی هستند. در این نرم افزار نیز از الگوریتم اسکریپت استفاده شده است که همین موضو کار استخراج را آسان‌تر خواهد کرد. یکی از برترین ویژگی‌های این نرم افزار در رابط گرافیکی آن قرار گرفته است.

به همین جهت افراد تازه کار در ماینینگ از آن استفاده می‌کنند. خوشبختانه با کمک این نرم افزار می‌توانید کار استخراج را با کارت گرافیک یا پردازنده انجام دهید. هر کدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایب  خاص خود هستند که شما می‌توانید بهترین آن را برای خود انتخاب کنید.

در حال حاضر اگر به دنبال بهترین عملکرد در این دستگاه هستید، بهتر است که است که از پردازنده های x86، x86-64 و ARM  استفاده کنید. همانطور که می‌بینید، استخراج دوج کوین با لپ تاپ و گوشی با استفاده از این نرم افزار ممکن خواهد بود پس بهتر است که شما هم از این فرصت به نفع خود بهره ببرید.

استخراج دوج کوین با گوشی چطور است؟

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند که استخراج دوج کوین را با موبایل انجام دهند. در آموزش استخراج دوج کوین شاهد آن هستیم که نرم افزارهای موبایلی مختلفی برای این کار وجود دارند که هر کدام آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. یکی از بهترین برنامه‌هایی که برای این کار پیشنهاد می‌شود DroidMiner است. در داخل این برنامه یک رابط گرافیکی ویژه برای موبایل در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می‌توان ارز دوج کوین را به راحتی ماین کرد.

از آنجایی که کار ماینینگ فشار زیادی به قطعات گوشی وارد می‌کند،‌ معمولا مشکلاتی همچون داغی گوشی به وجود خواهد آمد. با توجه به این که قیمت قطعات گوشی بالا است، به طور کلی استخراج با گوشی نمی‌تواند صرفه اقتصادی بالایی برای شما داشته باشد. از همین جهت به شما پیشنهاد می‌هدهیم که برای کسب سود و درآمد از ماینینگ، به سراغ روش‌های دیگر بروید. به طور مثال شما با نصب نرم افزار استخراج دوج کوین با لپ تاپ می‌توانید عملکرد بهتری را از خود به جای بگذارید.

بررسی جنبه اقتصادی استخراج دوج کوین با لپ تاپ و موبایل

با توجه به جذابیت‌هایی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد،‌ هر روزه افراد بیشتری به این حوزه علاقه‌مند می شوند و به دنبال راهی برای ورود به آن هستند. استخراج ارزهای دیجیتالی همچون دوج کوین یکی از راه‌هایی پیش روی شما است که با استفاده از آن می‌توانید به سوددهی مناسبی دست پیدا کنید. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که با استفاده از موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ شخصی خود کار ماینینگ ارز دیجیتال دوج کوین را انجام دهند. ذکر این نکته ضروری است که ماینینگ دوج کوین با لپ تاپ و موبایل امکان پذیر است ولی باید جنبه اقتصادی آن را هم در نظر داشت.

در هنگام استخراج به قطعات فشار بالایی وارد می‌شود که معمولا با داغ شدن خود را نشان می دهد. زمان که دستگاه بیش از اندازه داغ می شود، نشان دهنده آن است که احتمال خرابی و سوختگی بیشتر است. در این شرایط احتمال تحمیل شدن هزینه های ناشی از تعمیر و تعویض نیز به شما وجود خواهد داشت. با توجه به بررسی هایی که در این بخش صورت گرفته است، استخراج بیت کوین با لپ تاپ و گوشی صرفه اقتصادی زیادی برای شما نخواهد داشت. در حال حاضر استفاده از دستگاه های ای سیک بهترین راه درآمدزایی از طریق استخراج دوج کوین است.

سخن پایانی

در حال حاضر استخراج دوج کوین ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول ساخته است و به دنبال راه‌های مختلفی برای انجام آن هستند. با توجه به این که برای کسب سود از ماینینگ باید اصول خاصی را رعایت کنید، حتما به مطالب گفته در این مقاله دقت کافی را داشته باشید. در این مطلب از بیتمینو آموزش استخراج دوج کوین به روش‌های مختلف داده شد که شما می‌توانید از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. مسلما اگر یک برنامه ریزی درست و حرفه‌ای داشته باشید، کار استخراج دوج کوین برای شم سود خوبی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید :

Originally posted 2023-05-02 23:30:17.

نوشته های مشابه