اخبار ارز دیجیتال

بررسی امکانات صرافی ارز دیجیتال والکس نسبت به صرافی های خارجی

این روزها باتوجه‌به تورم و افت ارزش ارزهای اصلی مثل ریال، خرید ارز دیجیتال می‌توانید یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری محسوب شود که در بلندمدت نه‌تنها به حفظ و نگهداری سرمایه شما کمککند، بلکه سودآوری قابل‌توجهی را نیز به همراه خواهد داشت؛ اما مسئله مهم‌تر، شناخت بهترین صرافی‌های موجود و داشتن درک مناسبی از امکانات آن‌هاست تا بتوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن و کم‌ریسک را تجربه کرد. در این مطلب بهترین امکانات هر صرافی ارز دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

صرافی Wallex

صرافی ارز دیجیتال چیست و چرا برای خرید رمز ارز به آن‌ها نیازمندیم؟

صرافی ارز دیجیتال، عموما به بستری گفته می‌شود که در قالب یک وب‌سایت یا اپلیکیشن، امکان معامله، تبدیل، خرید یا فروش رمز ارزها را ارائه کرده است. در واقع صرافی‌های ارز دیجیتال با ارائه امکانات مختلفی که به کاربران خود می‌دهند، باعث می‌شوند تا معامه و خرید و فروش رمز ارزها ساده‌تر شود تا این کاربران امکان مدیریت و نظارت بهتری بر سرمایه‌های خود داشته باشند. در ادامه چندین مورد از بهترین صرافی‌های حال حاضر جهان را با تمرکز بر امکانات و ویژگی‌ها خاص آن‌ها، معرفی خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که متن محتوا هیچگونه پیشنهادی به خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی آن نخواهد بود و هر گونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.

صرافی مکسی (MEXC)

صرافی مکسی را باید یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های حوزه رمز ارزها دانست. دلیل این محبوبیت چیزی نیست جز امکان دسترسی و معامله بیش از ۲۶۰۰ رمز ارز مختلف که از جمله آن‌ها می‌توان به بیت کوین، اتریوم، ریپل و … اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های خوب این صرافی می‌توان به سرویس‌دهی به کاربران ایرانی، بهره‌مندی از اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS اشاره کرد.

صرافی Gate.io

صرافی ارز دیجیتال Gate.io از جمله بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال به شمار می‌رود. مهم‌ترین ویژگی این صرافی، معرفی و ارائه سریع ارزهای جدید است. اتخاذ چنین رویکردی سبب شده این صرافی علاوه‌بر محبوبیت بسیار زیاد، پلتفرم محبوب بسیاری از تریدرهایی باشد که به آلت‌کوین‌ها علاقه‌مند هستند. ویژگی مهم بعدی در این صرافی، دسترسی به معامله بیش از ۱۷۰۰ رمز ارز مختلف است که پس از صرافی مکسی، بهترین صرافی در این زمینه به حساب می‌آید. این صرافی محبوب همچنین به شما امکان دسترسی به بیش از ۵۰ ارز فیات را خواهد داد.

صرافی کراکن (Kraken)

صرافی ارز دیجیتال Kraken از جمله بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که علاوه‌بر پشتیبانی از ۹۰ رمز ارز محبوب و پر مخاطب، به کاربران خود امکاناتی همچون سرویس‌های استیکینگ، معاملات مارجین و قراردهای آتی را ارائه می‌دهد.

Kraken exchange

این صرافی محبوب همچنین از تعداد بسیار زیادی ارز فیات پشتیبانی می‌کند و کاربران آن می‌توانند رمز ارزهای خود را با ارزهای محلی خود مانند دلار، یورو، فرانک، ین، پوند و … نیز خریداری کنند. از دیگر ویژگی‌های مهم این صرافی باید به رابط کاربری ساده و قابل فهم آن که مناسب کاربران مبتدی است نیز اشاره کرد.

صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس را بی‌شک باید یکی از امن‌ترین راهکارهای خرید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی دانست. بیش از ۵ سال فعالیت و ارائه خدمات مختلفی در حوزه رمز‌ارزها توسط این صرافی، بیانگر محبوبیت بالای آن است.

صرافی ارز دیجیتال والکس

همچنین بهره‌مندی از یک سیستم پشتیبانی عالی، توانسته است تا حد زیادی والکس را بین کاربران ایرانی به‌عنوان یک صرافی معتبر معرفی کند. در واقع صرافی ارز دیجیتال والکس را باید یکی از پیشگامان بازار کریپتوکارنسی در ایران قلمداد کرد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های مهم والکس می‌پردازیم.

ارائه کیف پول اختصاصی به کاربران

در دنیای رمز ارزها دو نوع کیف پول داریم؛ اولی، کیف پول‌های گرم که به‌صورت آنلاین می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت و دومی، کیف پول‌های سرد که به‌وسیله اینترنت نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. کیف پول‌های گرم اغلب مقصد و سوژه خوبی برای هکرها جهت سرقت هستند، به همین دلیل صرافی ارز دیجیتال والکس دارایی‌های شما را در کیف پول‌های اختصاصی از نوع سرد ذخیره می‌کند تا دسترسی سارقین و هکرها به آن غیر ممکن باشد.

ارائه امکانات پیشرفته در انجام معاملات

از جمله ویژگی‌های بسیار خوب صرافی والکس، باید به دارا بودن طیف وسیعی از امکانات مهم، اساسی و پر استفاده در انجام معاملات اشاره کرد. مواردی مانند پنل گزارش و پنل تعیین سود و زیان معامله، امکان تحلیل دارایی‌ها و نمودارهای قیمتی پیشرفته که هر کاربر حرفه‌ای به آن نیاز خواهد داشت. نکته مهم در این قابلیت‌ها، ارائه آن‌ها به زبان فارسی است که کار را برای معامله‌گرهای ایرانی راحت‌تر خواهد کرد.

سطح امنیت بسیار بالا

امنیت همواره اولویت بسیار بالایی در والکس داشته است. تا آن‌جا که این صرافی ارز دیجیتال علاوه‌بر ذخیره‌سازی دارایی کاربران به‌صورت سخت‌افزاری و در کیف پول‌های سرد، امکان احراز هویت دو مرحله‌ای را نیز به صرافی خود افزوده است تا اطمینان حاصل کنید که تنها و تنها خودتان به حساب‌تان دسترسی پیدا می‌کنید.

حجم زیاد معاملات و سرعت بالای آن

مهم‌ترین برتری صرافی‌های خارجی هنگام معاملات کاربران، سرعت انجام آن است. والکس با برخورداری از بازاری به بزرگی بیش از یک میلیون نفر، تضمین‌دهنده انجام معاملات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. بدین ترتیب دیگر نگران حتی یک ثانیه تاخیر هم نخواهید بود.

تنوع در کوین‌ها و سبد محصولات

در صرافی ارز دیجیتال والکس امکان دسترسی به بیش از ۱۲۰ رمز ارز مختلف برای شما محیا شده است که از این نظر، چنین حجم از تنوعی را نمی‌توان در میان صرافی‌های ایرانی یافت. چنین قابلیتی والکس را به یک انتخاب مهم تبدیل کرده است. به‌طور کلی، برای معامله‌گرها در سرتاسر جهان، وجود یک صرافی که تنوع بالایی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. بر همین اساس، والکس افزایش تنوع در کوین‌ها را برنامه اصلی خود قلمداد می‌کند.

ربات معامله‌گر

ربات‌های معامله‌گر یکی از قابلیت‌های مهم در هر صرافی هستند. ربات معامله‌گر والکس می‌تواند به‌صورت خودکار، معاملات شما را انجام دهد تا حتی در لحظاتی که آنلاین نیستید، معاملات شما به‌صورت خودکار انجام شوند.

پشتیبانی عالی و حرفه‌ای

در کنار امنیت و تنوع، سومین فاکتور مهم برای کاربران، پشتیبانی سریع، کامل و حرفه‌ای است. صرافی ارز دیجیتال والکس با تمرکز اساسی بر این مسئله، پشتیبانی از کاربران پلتفرم خود را اولویتی اساسی قلمداد کرده است. به همین منظور، تیمی متخصص و توانمند از متخصصین حوزه رمز ارز را برای پشتیبانی از کاربران به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، آماده کرده است.

پشتیبانی صرافی والکس

سخن نهایی

با بررسی امکانات مفید و پر استفاده صرافی والکس می‌توان به خوبی فهمید که این صرافی یک انتخاب عالی و امن برای کاربران ایرانی است. این صرافی، امکانات لازم برای انجام یک معامله حرفه‌ای را با رعایت تمام جوانب در نظر گرفته است تا کاربران ایرانی بتوانند بر یک پلتفرم قابل اطمینان تکیه کنند.

نوشته های مشابه