اخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل ریپل: SEC بازنده جنگ علیه اتریوم است.

برد گارلینگهاوس، رئیس هیئت مدیره ریپل، در پستی در شبکه اجتماعی X، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را به دلیل رویکرد خصمانه اش نسبت به اتریوم مورد انتقاد قرار داد.

برد گارلینگهاوس، رئیس هیئت مدیره ریپل، در اظهار نظری جنجالی، پیش‌بینی کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در نبرد حقوقی خود علیه اتریوم شکست خواهد خورد.

SEC در حال حاضر در حال باختن این نبرد است. آنها هیچ استدلال قانونی قوی برای اثبات اینکه اتریوم یک اوراق بهادار است، ندارند.  طبق گزارش های که SEC کمپینی برای معرفی اتریوم بعنوان یک اوراق بهادار به راه انداخته و بنیاد اتریوم نیز تحت تحقیق قرار گرفته است.

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی صرافی کوین بیس، در اظهار نظری قاطع، بر اهمیت اتریوم برای اقتصاد کلان ارزهای دیجیتال تأکید کرد. وی با رد ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مبنی بر ماهیت اوراق بهادار بودن اتریوم، آن را به چالش کشید. همچنین، تناقض در رویکرد SEC نسبت به اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال مورد اشاره قرار گرفته است.

گارلینگهاوس به درگیری های حقوقی جاری SEC با کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) اشاره کرد. برخی کارشناسان حقوقی معتقدند که SEC در حال تلاش برای جلب رضایت منتقدان ارزهای دیجیتال در واشنگتن است.

نوشته های مشابه