متاورس

آموزش بازی آپلند (upland) بصورت جامع و دانلود آن

بازی upland (آپلند) از بازی‌هایی است که به تازگی محبوب شده و کاربران زیادی جذب کرده است. در واقع بازی آپلند پس از موفقیت بازی دسنترالند (decentraland) محبوب شد و به قولی به دنیای متاورس پیوسته و با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. درحال حاضر کاربران ایرانی بسیاری اقدام به ورود به این بازی کرده اند و در حال خریدن زمین های آمریکا هستند(البته به صورت کاملا مجازی در دنیای متاورس که در ادامه برای شما آموزش نحوه خرید زمین متاورس در این بازی را آموزش می‌دهیم) تا بتوانید با آموزش و سرمایه گذاری درست در دنیای کریپتو و متاورس بیشتر آشنا شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره متاورس می‌توانید مقاله متاورس چیست را مطالعه کنید یا برای مشاهده لیست ارز های متاورس کلیک کنید.

برای اینکه وارد بازی آپلند شوید بهتر است در ابتدا از کد معرف استفاده کنید. با عضویت در این بازی از طریق کد معرف از مزایای زیادی برخوردار خواهید بود. مانند UPX بیشتر که یک نوع ارز برای خرید زمین در این بازی است و خواهید توانست زمین با ارزش بیشتری خریداری کنید. پس حتما با یک کد ریفرال وارد شوید.

ویژگی مهمی که بازی Upland نسبت به مابقی بازی های متاورس دارد سبک بودن و امکان بازی با نرم افزار موبایل و مرورگر است که در ادامه لینک دانلود این بازی را قرار خواهیم داد.

آموزش بازی آپلند (نحوه راه اندازی)

برای ثبت نام در این بازی شما نیاز به یک ایمیل در دسترس و یک شماره موبایل دارید که می‌توانید با خط ایران به راحتی در این سایت ثبت نام کنید.

ثبت نام در بازی آپلند
ثبت نام در بازی آپلند

در این قسمت شما باید مانند دیگر وبسایت‌ها ثبت نام کنید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. (برای ورود به این صفحه می‌بایست از منو بالا صفحه سمت چپ روی گزینه Enter upland کلیک کنید)

در فیلدهای خالی موارد زیر را تکمیل کنید:

  • Username: در این قسمت نام کاربری خود را وارد کنید.
  • Email: در این قسمت آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
  • Password: در این قسمت نیز رمز عبور برای ورود به حساب کاربری خود را میبایست وارد کنید.

پس از تکمیل کردن موارد بالا یک ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد که می‌بایست از طریق جیمیل خود روی آن کلیک کرده و آن را وری فای کنید.

حال می‌بایست چند نکته رو مدنظر داشته باشید که به دلایل امنیتی از یک دستگاه چند اکانت به هیچ وجه ایجاد نکنید؛ زیرا باعث خواهد شد که همه اکانت‌های شما بسته شوند. اما به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

  • در صورتی که با کد رفرال وارد شده باشید مبلغ تقریبی 4500 upx در کیف پول حساب کاربری خود دارید؛ اما اگر به صورت مستقیم ثبت نام کرده باشید مطمئنا مقدار کمتری در کیف پول خود UPX که ارز خرید زمین است در اختیار دارید.
  • در ابتدا اگر سرمایه کافی برای خرید زمین‌های با قیمت بالا ندارید می‌توانید از شهرهای ارزان‌تر مانند شیکاگو برای ورود به بازی انتخاب کنید. به دلیل این که شهر تقریبا ارزان‌تری نسبت به سنفرانسیسکو بوده و می‌توانید زمین بهتری خریداری کنید.
  • در شروع، بازی به عنوان visitor است و می‌بایست مانند تصویر زیر هر 7 روز روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید تا ویزای اقامت شما در بازی باطل نشود و زمین‌های خریداری شده شما از دسترس خارج نشوند. برای دسترسی به این بخش کافیست از گوشه سمت چپ روی آواتار کلیک کنید.

ورود به بازی upland

توجه داشته باشید که پس از رسیدن مقدار upx شما به عدد 10000 اکانت شما از حالت visitor به آپلندر تغییر می‌کند و نیازی به تمدید ندارید و قادر خواهید بود با خیال راحت اقدام به خرید و فروش زمین در آپلند کنید.

برای اینکه تعداد UPX بیشتری داشته باشید، نیازمند خرید از طریق کارت‌های اعتباری خارجی هست اما برای ما ایرانی‌ها اینکار کمی مشکل است و باید از روش های دیگه مانند ارز دیجیتال استفاده کنیم که البته برای این کار حتما باید از طریق مرورگر وب وارد اکانت شده باشید زیرا خرید از طریق نرم افزار های موبایل امکان پذیر نمیباشد.

آموزش قسمت‌های مختلف بازی Upland

در تصویر زیر قسمت‌های مختلف بازی upland را برای شما شماره‌گذاری کرده‌اییم.

متاورس با upland
متاورس با upland
  • 1: اطلاعات کاربری
  • 2: مقدار upx یا همان مقدار ارز شما در حساب آپلند
  • 3: خرید upx با استفاده از کریپتو (بیت کوین یا اتریوم ….) یا حساب خارجی (مشاهده فقط از طریق مرورگر وب)
  • 4: پاداش زمین خریداری شما به صورت روزانه
  • 5: رویدادها (درحال حاضر غیر فعال است)
  • 6: این قسمت نیز درحال حاضر خرید upx است.
  • 7: نمایش نام بوک‌ها در صورت روشن بودن.
  • 8: می‌توانید زمین‌های اطراف را با توجه به زوم نقشه ببینید یا فیلتر قیمت جهت خرید آسان تر زمین قرار دهید.
  • 9: جست و جو در قسمت‌های مختلف بازی (مکان‌ها)
  • 10: این گزینه شامل امکانات زیادی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
  • 12: آواتار شما گزینه‌های مختلفی دارد که در ادامه خواهیم پرداخت.

فروش زمین در بازی آپلند چگونه امکان پذیر است ؟

برای اینکه بتوانید روی زمین‌های خود قیمت گذاری کنید یا بفروشید به 2 روش upx یا ارز NFT بازی نیاز دارید و روش دیگر نیز با استفاده از USD (دلار آمریکا) است.


آموزش دانلود بازی آپلند

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.upland.app&hl=fa&gl=US

Originally posted 2023-05-06 22:30:33.

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه