اخبار ارز دیجیتال

Bitcoin از 64,000 دلار گذشت، باد چین در بازارها!

Bitcoin از 64,000 دلار فراتر رفت که به دلیل جو مثبت بازار ناشی از تلاش‌های محرک اقتصادی چین است. این ارز دیجیتال از ساعت 2 بعدازظهر با 2 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با قیمت 64,100 دلار معامله می‌شود.

مین جونگ، تحلیلگر Presto Research می‌گوید:«به نظر می‌رسد محرک اصلی این حرکت خبر حمایت چین از احساسات بازار باشد.

لان فوآن، وزیر دارایی چین اعلام کرد که قصد دارد یک بسته محرک مالی برای احیای اقتصاد این کشور ارائه کند، اما ارقام دقیق آن فاش نشد. در نتیجه شاخص ترکیبی شانگهای با افزایش 2.12 درصدی در روز پاسخ مثبت داد.

آگوستین فن، رئیس بخش تجزیه و تحلیل SOFA می‌گوید: «قیمت بیت کوین به بالای 64000 دلار رسیده است، زیرا سهام چین پس از ناامیدی‌های آخر هفته بازگشته است و به احساس «همه چیز بخر» در بازارها دامن می‌زند.

Bitcoin و بازگشت بازار به نگرانی‌های تورم ایالات متحده

رالی بیت کوین به دنبال کاهش مختصری در پنجشنبه گذشته رخ می‌دهد، زمانی که قیمت به دلیل بالاتر از حد انتظار بودن داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده و تولید کننده ایالات متحده به 60,500 دلار کاهش یافت.

با این حال، به نظر می‌رسد بازارها پس از واکنش اولیه به اخبار تورم، آرامش خود را بازیافتند.

فن افزود: “بازارها ابتدا با اثر داده‌ها سردرگم شدند، اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که روند تورم اصلی دست نخورده باقی مانده است و حرکت شیب تند منحنی همچنان در جای خود باقی مانده است.”

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نیز افزایش‌هایی را به ثبت رساند، به طوری که اتریوم با 3.24 درصد افزایش به 2,539 دلار رسید، در حالی که Solana با 4.67 درصد رشد به بالای 152 دلار رسید.

در حالی که ماه اکتبر از لحاظ تاریخی یک ماه صعودی برای بیت کوین بوده است، تحلیلگران با استناد به عدم قطعیت‌های متعدد توصیه کرده‌اند که احتیاط کنید.

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و ارائه محتوای مفید در راستای افزایش اطلاعات مخاطب بوده و توصیه سرمایه گذاری محسوب نمی‌گردد.

 

 

نوشته های مشابه