اخبار ارز دیجیتال

آلت سیزن به زودی آغاز می‌‎شود؟

در حالی که پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین، در عرض چند روز به 70,000 دلار نزدیک می‌شود، آلت کوین‌ها آن طور که انتظار می‌رفت عمل نمی‌کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که آلت کوین‌ها برای مدتی نمی‌توانند رالی مورد انتظار را آغاز کنند. Matrixport، ارائه دهنده خدمات ارزهای دیجیتال گفت که آلت سیزن به دلیل تسلط 58 درصدی بیت کوین به تعویق افتاده است.

او در پستی در صفحه شخصی X خود اظهار داشت که تسلط بیت کوین همچنان در سطح 58 درصد است که نشان می‌دهد آلت سیزن هنوز شروع نشده و کمی بیشتر به تعویق افتاده است.

تحلیلگران Matrixport می‌گویند که علی‌رغم وجود بیش از 20,000 ارز دیجیتال، علاقه بازار و سرمایه گذاران بر بیت کوین متمرکز است.

تحلیلگران می‌گویند در حالی که جریان‌های سرمایه قابل توجهی به ETFهای بیت کوین وجود داشته است، تأثیر آن بر آلت کوین‌ها بسیار کم بوده است که نشان می‌دهد سرمایه گذاران کوچک هنوز در مقیاس بزرگ وارد بازار نشده‌اند.

از آنجایی که سرمایه گذاران کوچک هنوز به بازار نیامده‌اند، آلت سیزن شروع نشده است.

در حالی که سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر شروع آلت سیزن هستند، تحلیلگران Matrixport خاطرنشان کردند که بیت کوین این پتانسیل را دارد که تسلط خود را حتی بیشتر کند زیرا حجم معاملات رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: بیت کوین با نزدیک شدن انتخابات به 69,000 دلار رسید

نوشته های مشابه