اخبار ارز دیجیتال

بایننس و مسدود کردن 2.4 میلیارد دلار

در حالی که جامعه جهانی برای جشن هالووین آماده می‌شود، بایننس اصرار دارد که با کلاهبرداری اینترنتی در محصولات خود مبارزه کند. طبق آخرین وبلاگ این صرافی، بایننس از ابتدای سال 2024 تاکنون توانسته است بیش از 2.4 میلیارد دلار کلاهبرداری احتمالی را از طریق اقدامات امنیتی خود مسدود کند. این دستاورد به نوعی بیانگر نگرانی صرافی برای رفاه و امنیت کاربران پلتفرم آن است.

بایننس رویکردی چندجانبه دارد که بسته به سطح خطر افزایش می‌یابد. این رویکرد شامل اعلان‌های کاربر است که به آن‌ها در مورد کلاهبرداری هشدار می‌دهد، کاربرانی را که در معرض خطر کلاهبرداری قرار می‌گیرند رتبه‌بندی می‌کند و پایگاه داده‌ای از آدرس‌های مخرب را باز می‌کند که مانع از انجام تراکنش‌های کاربران به کیف پول‌های پرخطر می‌شود.

همچنین، این صرافی تمام عملیات مربوط به کلاهبرداری‌های پونزی و مکانیسم‌های خود خنک کننده را که به جلوگیری از برداشت عجولانه کاربران کمک می‌کند، به حالت تعلیق در می‌آورد.

بایننس همچنین با پلیس برای شناسایی وجوهی که منشأ مجرمانه دارند جهت بازیابی وجوه دزدیده شده همکاری می‌کند. دپارتمان‌های قانونی و انطباق بایننس درگیر مبارزه جهانی با مجرمان هستند. بنابراین این صرافی یک سازمان مجرمانه بزرگ ضد رمزنگاری است.

جدا از جنبه فناوری خالص، بایننس از طریق وبلاگ‌ها و دوره‌ها به کاربران آموزش می‌دهد و از کمپین کلاهبرداری‌ها اطلاع دارد. این صرافی از طریق آموزش دادن به کاربران خود در مورد کلاهبرداری‌هایی مانند طرح های فیشینگ و پونزی به کاربران خود کمک می‌کند تا مراقب باشند.

بایننس با روش‌های جرایم مالی که دائماً در حال حرکت هستند، یک مدل جامع با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان مراحل پله‌ای و همچنین گنجاندن انسان‌ها در سیستم ایجاد می‌کند تا به یک پلتفرم تجارت کریپتو امن اضافه کند.

بیشتر بخوانید: بایننس؛ حجم معاملات از 100 تریلیون دلار فراتر رفت

نوشته های مشابه