اخبار ارز دیجیتال

حرکت بیت کوین و اتریوم در این هفته چگونه خواهد بود؟

بیت کوین و اتریوم در آخر هفته افزایش خوبی را تجربه کردند، به طوری که بیت کوین به 70,000 دلار و اتریوم به 2,800 دلار رسید.

در حالی که این افزایش قیمت سرمایه گذاران را هیجان زده کرد، اما کوتاه مدت بود. در این مرحله، بیت کوین با 2 درصد کاهش به 67,000 دلار رسید، در حالی که اتریوم با 3 درصد کاهش به 2,650 دلار رسید.

در حالی که سایر آلت کوین‌ها به رهبری بیت کوین و اتریوم نیز عقب نشینی‎‌هایی را تجربه کرده‌اند، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که هفته‌ای غیرعادی در پیش باشد زیرا هنوز حرکت بیت کوین و اتریوم از سطوح مقاومت مهمی انجام نشده است.

شرکت ارزهای دیجیتال QCP Capital مستقر در سنگاپور اظهار داشت که انتظار دارند در این هفته حرکات جانبی بیت کوین و اتریوم انجام شود. او گفت که دلیل این امر این است که بیت کوین و اتریوم نمی‌توانند بر سطوح مقاومت مهم غلبه کنند و هیچ کاتالیزوری برای افزایش ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

تحلیلگران اعلام کرده‌اند که هر دو ارز دیجیتال یعنی بیت کوین و اتریوم هنوز از پیک‌های ماه جولای خود عبور نکرده‌اند، اما در حال نزدیک شدن به سطوح مقاومت مهم 70,000 و 2,800 دلاری هستند و گفته‌اند که در صورت حرکت بیت کوین و اتریوم از این سطوح، علاقه به خرده فروشی افزایش می‌یابد و صعودها ممکن است ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاران اعتماد قوی به بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهند

نوشته های مشابه