اخبار ارز دیجیتال

ایکس امپایر و مشارکت با Ebi.xyz

Ebi.xyz، یک DEX دائمی که بر روی Arbitrium One ساخته شده است، آخرین همکاری خود را با ایکس امپایر، یکی از بزرگترین بازی‌های «Tap to Earn» تلگرامی، برای توزیع توکن این ایرادراپ به صورت آفچین اعلام کرد. این همکاری به Ebi.xyz اجازه می‌دهد تا از قابلیت های پلتفرم قوی خود برای پشتیبانی از کاربران ایکس امپایر استفاده کند.

سیستم ایردراپ آفچین Ebi.xyz برای مدیریت دریافت ایردراپ با حجم زیاد و پیچیده طراحی شده است. با انتخاب این روش کاربران شرکت کننده در ایردراپ ایکس امپایر به طور مستقیم توکن دریافت نخواهند کرد. در عوض، تخصیص ایردراپ به عنوان موقعیت‌های قابل معامله در پلتفرم Ebi.xyz در نظر گرفته می‌شود. کاربران این انعطاف را دارند که موقعیت‌های خود را حفظ کنند یا آن‌ها را به تتر تبدیل کنند، که سپس می‌توان آن را به هر کیف پول سازگار با EVM، مانند MetaMask یا Trust Wallet بازگرداند.

ایکس امپایر، یک پلتفرم بازی مبتنی بر تلگرام، بیش از 35 میلیون کاربر در سراسر جهان جذب کرده است و در حال تبدیل شدن به یک اکوسیستم پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی است که در آن کاربران می‌توانند آواتارهای شخصی‌سازی شده NFT را ایجاد کنند. ایکس امپایر با توجه به سابقه اثبات شده خود در مدیریت ایردراپ در مقیاس بزرگ، همانطور که به گسترش سریع خود ادامه می‌دهد، Ebi.xyz را برای مدیریت دریافت ایردراپ به صورت آفچین برای توزیع توکن آتی خود انتخاب کرده است.

از زمان راه‌اندازی، Ebi.xyz شاهد یک انفجار سریع در کاربران و حجم معاملات بوده است و در میان صرافی‌های غیرمتمرکز مشتقات در کوین مارکت کپ به جایگاه برتری دست یافته است. به عنوان اولین و تنها DEX دائمی که ایردراپ آفچین یا غیرزنجیره‌ای را قادر می سازد، Ebi.xyz همچنان به بهبود تجربه کاربر از طریق راه حل‌های نوآورانه ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه