اخبار ارز دیجیتال

سرمایه گذاران اعتماد قوی به بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهند

فعالان و سرمایه گذاران بازار در سطح جهانی ابراز خوش بینی مستمر در بخش ارزهای دیجیتال می‌کنند و از یک روند صعودی قوی گزارش می‌دهند زیرا دارایی‌های دیجیتال اصلی عملکرد خوبی دارند. بیت کوین (BTC) به طور ثابت بالای 68,000 دلار باقی می‌ماند، در حالی که سایر ارزهای دیجیتال برجسته مانند اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) سود روزانه بین 3 تا 7 درصد را به نمایش می‌گذارند. قابل توجه است که ایپ کوین (APE) نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است که آن را به عنوان بهترین عملکرد روز معرفی می‌کند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی 1.23 درصد افزایش یافته و به 2.37 تریلیون دلار رسیده است و حجم معاملات با جهش 57.91 درصدی در 24 ساعت گذشته به 65.76 میلیارد دلار رسیده است. فعالیت مثبت بازار در روز دوشنبه با روند مطلوبی که به نام «آپتوبر» شناخته و همسو می‌شود و بیت‌کوین را به نزدیک به 69,000 دلار و اتریوم به بیش از 2,700 دلار می‌رساند.

در حال حاضر بیت کوین حدود 68,903 دلار معامله می‌شود که نشان دهنده افزایش 1 درصدی است، در حالی که اتریوم با 3.5 درصد افزایش به 2,732 دلار رسیده است. سولانا جهش قابل توجه 6.5 درصدی را به 169 دلار نشان می‌دهد و XRP با افزایش 1 درصدی به 0.5474 دلار صعود کرده است. با توجه به اینکه استوارت آلدروتی، مشاور ارشد ریپل، با پیشنهاد قاضی آنالیسا تورس ممکن است حکم مساعد خود را گسترش دهد، خوش‌بینی در مورد XRP تقویت شده است.

احساسات مثبت همچنان بر چشم انداز ارزهای دیجیتال حاکم است و علاقه سرمایه گذاران افزایش یافته است. سیر صعودی بازار به فرصت‌های امیدوارکننده اشاره دارد، اگرچه سرمایه‌گذاران باید مراقب تغییرات نظارتی که ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد، باشند.

نوشته های مشابه