اخبار ارز دیجیتال

نات کوین با رشد 11 درصدی توسط نهنگ‌ها انباشت می‌شود

ظن فزاینده‌ای در مورد انباشت نهنگ‌های نات کوین (NOT)، کریپتو بومی یک بازی مبتنی بر تلگرام وجود دارد. بر اساس گزارش IntoTheBlock، تعداد نهنگ‌هایی که NOT نگهداری می‌کنند در ماه گذشته افزایش یافته است، به ویژه در هفته گذشته.

قیمت نات کوین با افزایش بیش از 11 درصد در ماه گذشته منعکس کننده این انباشت است. داده های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که در چهار هفته گذشته، قیمت از 0.0076 دلار به 0.0085 دلار صعود کرده است. افزایش قیمت این توکن امید کاربران را برای بهبود بالقوه این رمزارز پس از یک عقب نشینی قابل توجه افزایش داده است.

نات کوین بر روی بلاکچین TON (شبکه باز تلگرام) اجرا می‌شود، پروتکلی که به دلیل توان عملیاتی بالای تراکنش و ویژگی‌های امنیتی آن شناخته شده است. NOT در اواسط می 2024 برای تجارت راه اندازی شد و در کمتر از یک ماه بیش از 2,800 درصد افزایش یافت. تحلیلگران رشد سریع NOT را به پذیرش بالا نسبت دادند، زیرا بیش از 35 میلیون کاربر در بازخرید توکن پروژه در زمان راه‌اندازی آن در ماه می شرکت کردند.

ارزش بازار نات کوین در هفته‌های اولیه قبل از سقوط به ۲.۵۶ میلیارد دلار رسید. داده های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که این ارزش در زمان نگارش به 855.6 میلیون دلار کاهش یافته است. با این حال، الگوی نمودار نشان می‌دهد که عقب نشینی ممکن است در حال یافتن یک حمایت باشد.

بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، این ارز دیجیتال اکنون با قیمت 0.00833 دلار معامله می‌شود که 71 درصد نسبت به بالاترین قیمت خود کاهش قیمت داشته است.

با توجه به داده‌های IntoTheBlock و نوسان اخیر قیمت نات کوین، کاربران نسبت به آینده NOT خوش بین هستند. آخرین رالی پس از چندین بار آزمایش مجدد سطح حمایت در حدود 0.069 دلار آغاز شد. تحلیلگران انتظار دارند که نات کوین برای تایید بازگشت روند و شروع یک روند صعودی قابل توجه، از مقاومت 0.0106 دلار عبور کند.

نوشته های مشابه