اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین با نزدیک شدن انتخابات به 69,000 دلار رسید

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته از مرز 69 هزار دلار عبور کرد و به زودی با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌تواند از آستانه 70 هزار دلار عبور کند.

پادشاه ارزهای دیجیتال در هفته گذشته بیش از 7 درصد رشد داشته و اکنون با قیمت 69,000 دلار معامله می‌شود.

تقریباً همه 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، از بیت کوین در 24 ساعت گذشته پیروی کردند و تنها ترون (TRX) کاهش قیمت را ثبت کرد.

در همین حال، پادشاه آلت کوین‌ها اتریوم (ETH) بیش از 3 درصد افزایش قیمت زا در 24 ساعت گذشته ثبت کرد. مشابه BTC، این افزایش قیمت ادامه عملکرد مثبت هفتگی اتریوم بود.

بایننس کوین (BNB) در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد افزایش داشت، در حالی که سولانا (SOL) با 7 درصد افزایش به 170.30 دلار رسید. ریپل (XRP) بیش از 1% افزایش یافت، دوج کوین (DOGE) بیش از 4% افزایش یافت در حالی که تون کوین (TON) با 1% افزایش به 5.36 دلار رسید.

کمتر از سه هفته دیگر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در 5 نوامبر برگزار شود، تسلط ترامپ بر پلتفرم غیرمتمرکز شرط بندی پلی مارکت در 24 ساعت گذشته ادامه داشت.

در این دوره، شانس نامزد طرفدار کریپتو 1٪ افزایش یافت. به طور کلی، شرط بندان در این پلتفرم شانس 61 درصدی را برای تصاحب مجدد کاخ سفید توسط رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این انتخابات می‌بینند.

شانس پیروزی هریس 1 درصد کاهش یافت و احتمال پیروزی معاون رئیس جمهور فعلی را به 39 درصد کاهش داد.

نوشته های مشابه