اخبار ارز دیجیتال

ایردراپ میم فای؛ همه چیزهایی که باید بدانید

ایردراپ و بازی مبتنی بر تلگرام میم فای که به سرعت در حال رشد است، بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر پلتفرم‌ها جذب کرده است و در حال حاضر 3.4 میلیون دنبال کننده در X دارد.

این بازی تعامل اجتماعی را با گیم پلی مبتنی بر میم ترکیب می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند قبیله‌ها را تشکیل دهند، با میم‌های محبوب رقابت کنند و در دنیایی همه‌جانبه اعتبارات درون بازی را کسب کنند.

وب‌سایت این بازی می‌گوید: «در میدان نبرد میم‌ها وحشی شوید: بجنگید، غارت کنید و ثروت‌های عظیمی را به دست آورید.» با شعار: «بجنگ تا آخرین نفر بایستد.»

تا به حال، بازیکنان نتوانسته‌اند امتیاز خود را برای دریافت پول نقد فیزیکی استفاده کنند. اما این وضعیت به زودی با لیست شدن ایردراپ و تبادل توکن‌های آینده پروژه تغییر خواهد کرد.

لیست شدن در شش صرافی متمرکز

شایعات متعددی در مورد لیست شدن توکن میم فای وجود دارد. در 6 اکتبر، تیم این پروژه در X به این شایعات پرداخت و جزئیات کلیدی رویداد توزیع توکن را تایید کرد.

طبق گفته توسعه دهندگان، توکن بازی در حداقل 6 صرافی متمرکز پیشرو لیست خواهد شد. این پست اضافه کرد که یک تعویق در لیست شدن وجود دارد. تیم میم فای در ادامه گفت که لیست شدن این توکن به دلیل چند عوامل بیرونی خارج از کنترل آن‌ها تا 30 اکتبر به تعویق خواهد افتاد.

این تیم در این پست گفت که نحوه تخصیص توکن به هر کاربر پیچیده خواهد بود. این کار برای اطمینان از این است که بازیکنانی که در در سراسر اکوسیستم مشارکت کردند، پاداش می گیرند.

هر شرکت کننده‌ای که با تقلب در سیستم امتیازات ایردراپ را کسب کند، رد صلاحیت خواهد شد و حساب‌هایی که مشکوک به ربات هستند نیز کاهش خواهند یافت.

معیارهای ایردراپ میم فای

تیم میم فای اخیراً معیارهای ایردراپ را برای کاربران تلگرام خود و جامعه وب3 پروژه منتشر کرده است. طبق گفته تیم، 85 درصد از عرضه توکن به کاربران تلگرام بازی اختصاص داده خواهد شد، در حالی که 3 درصد از کل توکن ها برای جامعه وب 3 رزرو شده است.

واجد شرایط بودن کاربران تلگرام عمدتاً بر اساس ارزش تمام خریدها و مقدار سکه‌های نگهداری شده تعیین می‌شود. طبق گفته تیم، تنها کاربرانی که حداقل تعداد سکه را جمع آوری کرده‌اند برای ایردراپ در نظر گرفته می‌شوند.

معیارهای دیگری که برای تعیین میزان پاداش برای هر کاربر تلگرام استفاده خواهد شد شامل مشارکت در تراکنش‌های آنچین، هدایا و داشتن عضویت میم فای پریمیوم است.

وقتی صحبت از جامعه وب3 می‌شود، امتیازات تست نت و مین نت و همچنین مالکیت برخی NFTها برای تعیین سهم هر فرد از ایردراپ میم فای استفاده می‌شود.

سایر عوامل مانند اینکه آیا اعضای انجمن دارای NFTهای ERC-404، توکن‌های Website Fortune Wheel یا Elite و Royal NFTS هستند، در نظر گرفته می‌شود. هر کسی که نقش Discord OG را انجام دهد نیز واجد شرایط خواهد بود.

ایردراپ میم فای افزود، با این حال، برخی از معیارها به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی متقلبان مخفی باقی مانده است.

نوشته های مشابه