اخبار ارز دیجیتال

افزایش قیمت دوج همزمان با خبر راه اندازی پروژه جدید ایلان ماسک

آلت کوین مورد علاقه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، دوج کوین با افزایش قیمت خود در 24 ساعت گذشته توجه‌ها را به خود جلب کرده است. در پس این صعود، همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، ایلان ماسک قرار دارد. حمایت ماسک از دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا و اثرات سیاسی احتمالی این وزارتخانه که به اختصار دوج نامیده می‌شود، منجر به افزایش علاقه و قیمت در دوج شد.

در این مرحله، ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای «وزارت کارآمدی دولت» که به اختصار دوج نامیده می‌شود، در جلسه تالار شهر پنسیلوانیا اعلام کرد و قیمت دوج کوین شروع به افزایش کرد.

در جریان آن رویداد، یکی از حاضران از ماسک پرسید که آیا «وزارت کارآمدی دولت» جدیدی ایجاد خواهد کرد، که ماسک با خوشحالی پاسخ داد: «بله، دوج».

بر اساس این بیانیه، این وزارتخانه که به اختصار دوج نامیده می‌شود، قصد دارد وزارتخانه‌هایی را که هزینه‌ها را مدیریت می‌کنند، ساده‌سازی کند و در عین حال تضمین کند که پول مالیات‌دهندگان به طور مؤثرتر توسط دولت هزینه می‌شود.

حضور مکرر ایلان ماسک در کمپین انتخاباتی باعث شده است که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال انتظارات خود را از دوج افزایش دهند. در این مرحله عنوان شده است که انتظار سرمایه‌گذاران این است که دوج بخشی از دولت شود و قیمت آن پس از پیروزی احتمالی ترامپ افزایش یابد.

ایلان ماسک از ماه ژوئیه به عنوان یکی از حامیان اصلی کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بیش از 75 میلیون دلار به PAC آمریکا کمک کرده است.

به دنبال اظهارات ماسک، قیمت دوج در 24 ساعت گذشته 10.3 درصد افزایش یافت و به بیش از 0.13 دلار رسید. Dogecoin در رسانه‌های اجتماعی نیز رونق زیادی را تجربه می‌کند. فعالیت به بالاترین حد خود در 12 ماه گذشته رسیده است و قیمت به بالاترین حد 3 ماهه نزدیک شده است.

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و ارائه محتوای مفید در راستای افزایش اطلاعات مخاطب بوده و توصیه سرمایه گذاری محسوب نمی‌گردد.

نوشته های مشابه