اخبار ارز دیجیتال

صعود AXL با اعلام مشارکت TON

به دنبال اعلام همکاری قابل توجه AXL با TON، شاهد صعود AXL به 0.816 دلار بودیم. این همکاری قرار است از پایگاه کاربری گسترده TON کوین استفاده کند که طی سال گذشته میلیون‌ها نفر را با پروژه‌های جدیدی که در اکوسیستم آن راه‌اندازی شده است، درگیر کرده است.

این همکاری با برنامه ریزی بنیاد Ton برای توسعه Mobius Axelar، قابلیت‌های AXL کوین را بهبود می‌بخشد. هدف این ابزار بهبود قابلیت همکاری با چندین شبکه بلاکچین است که امکان یکپارچه سازی در اکوسیستم TON را فراهم می کند.

صعود AXL؛ توسعه دهندگان TON چگونه سود خواهند برد؟

با این قابلیت همکاری، توسعه‌دهندگان TON برای انتقال دارایی‌ها بین شبکه اصلی و شبکه‌های کریپتوی مختلف قدرت خواهند داشت. این پیشرفت همچنین ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را که می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف کار کنند، تسهیل می‌کند. آنتونی تسیوارف، مدیر توسعه اکوسیستم در بنیاد TON، اظهار داشت: «Axelar MDS انتخاب ایده‌آلی برای لایه قابلیت همکاری TON است که یک کتابخانه کد ایمن و مناسب برای توسعه‌دهندگان را ارائه می‌کند که امکان یکپارچه‌سازی با یک کلیک را برای ساخت برنامه‌های کاربردی در سراسر شبکه‌ها فراهم می‌کند.

جهش اخیر قیمت AXL کوین به 0.822 دلار نشان دهنده احساسات مثبت بازار است، اگرچه هنوز به قله‌های بالاتری نرسیده است. مزایای پیش بینی شده از این مشارکت ممکن است در آینده نزدیک واضح‌تر شود.

پاسخ خوش بینانه بازار نشان می‌دهد که AXL ممکن است به رشد خود ادامه دهد زیرا مزایای همکاری با TON آشکار می‌شود و برای هر دو اکوسیستم مفید است.

نوشته های مشابه