اخبار ارز دیجیتال

Sui و اتهام فروش مخفیانه 400 میلیون دلار توکن

شبکه Sui پس از آنکه یک تحلیلگر اعلام کرد که نزدیک به 400 میلیون دلار توکن توسط خودی‌ها در طول دوره کاری فروخته شده است، مورد توجه عموم قرار گرفت. با این حال، این بنیاد چنین ادعاهایی را رد کرد و اعلام کرد که چنین فروش‌هایی از سوی آنها انجام نشده است.

بنیاد Sui در نمایه رسمی X خود اعلام کرد که هیچ یک از افراد داخلی، مانند کارمندان و بنیانگذاران Mysten Labs و نه سرمایه گذاران ML، توکن‌‎هایی به ارزش 400 میلیون دلار نفروخته‌اند. این سازمان افزوده است که تمامی انتشار و فروش توکن‌ها طبق مقررات مقرر انجام شده است. این توکن‌ها برای تامین مالی پروژه‌های آینده در اکوسیستم مورد استفاده قرار گرفتند.

سردرگمی در فروش توکن پس از آن رخ داد که یک تحلیلگر کریپتو با نام مستعار Lightcrypto اظهار داشت که «خودی‌‎های Sui» در طول افزایش قیمت توکن، نزدیک به 400 میلیون دلار Sui فروخته‌اند. این تحلیلگر در پست X خود در روز دوشنبه اشاره کرد که آنها قبلاً فروش را با قیمت پایین آغاز کرده‌اند. او افزود که برای یک بنیاد معتبر مانند Sui، روی آوردن به چنین استانداردهایی بسیار ناراحت کننده است.

بنیاد Sui اعلام کرد که این پست آدرس کیف پول مناسبی ندارد، با این حال، اضافه کرد که خبر «فروش توکن» توسط یک شریک زیرساختی منتشر شده است که توکن‌هایش تحت برنامه قفل شده هستند. این بنیاد ادعا کرد که قفل توکن‌ها توسط متولیان واجد شرایط اجرا می‌شود و به طور مداوم تحت نظارت است.

نوشته های مشابه