اخبار ارز دیجیتال

اتریوم؛اولین اسپات ETF در استرالیا راه اندازی شد

اتریوم (ETH) در ساعات معاملاتی ایالات متحده افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و با جهش 6.5 درصدی به 2,630 دلار رسید. این افزایش به راه‌اندازی اخیر اولین اسپات ETF اتریوم استرالیا، همراه با روند بهبود بازار پس از فشارهای فروش قبلی در ماه سپتامبر نسبت داده شده است.

عصر جدیدی برای سرمایه گذاری اتریوم؟

دارایی‌های ETF IETH در بورس، گزینه‌های هیئت مدیره شیکاگو (Cboe) معرفی شده است، که به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد مستقیماً با اتر فیزیکی معامله کنند. انتظار می‌رود این راه‌اندازی باعث نشاط بازار شود.

آیا مکانیسم PoS بهبود خواهد یافت؟

همزمان با اخبار ETF، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، بهبودهایی را برای مکانیسم اثبات سهام (PoS) پیشنهاد کرده است. پیشنهادات او شامل اجرای «تک جلسه نهایی» برای سرعت بخشیدن به تأیید بلوک و کاهش حداقل ETH مورد نیاز برای استیکینگ به یک، با هدف افزایش تعامل کاربر است.

تحولات اخیر منعکس کننده تغییرات قابل توجهی در چشم انداز اتریوم است:

راه اندازی ETF IETH توسط Monochrome نقطه عطفی برای سرمایه گذاری اتر است. پیشنهادهای ویتالیک بوترین ممکن است مشارکت گسترده‌تری در شبکه را تسهیل کند. گلکسی دیجیتال 13580 اتریوم را به صرافی‌های مختلف منتقل کرد که به طور قوی بر قیمت‌های بازار تأثیر می‌گذارد. بخش قابل توجهی از اتریوم یعنی 44.4 درصد توسط نهنگ‌ها کنترل می‌شود که نشان دهنده اعتماد به اتریوم است.

اتر در یک الگوی مثلثی به صورت جانبی معامله می‌شود که نشان می‌دهد ممکن است یک شکست رخ دهد. اگر مقاومت بازار کاهش یابد، پیش بینی‌ها حاکی از افزایش قیمت به سمت 3,500 دلار و احتمالاً 4,100 دلار است. با این حال، در صورت باقی ماندن موانع، تثبیت پایدار ممکن است ادامه یابد.

شتاب فعلی بازار اتر توسط کاتالیزورهای متعدد، از جمله راه‌اندازی ETF، ارتقاهای پیشنهادی PoS و فعالیت‌های مهم نهنگ‌ها تقویت می‌شود. این عناصر می‌توانند منجر به مرحله جدیدی از اقدامات قیمت شوند که ارزش نظارت دقیق توسط معامله‌گران را دارد.

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و ارائه محتوای مفید در راستای افزایش اطلاعات مخاطب بوده و توصیه سرمایه گذاری محسوب نمی‌گردد.

 

نوشته های مشابه