اخبار ارز دیجیتال

Bitunix خریدهای کریپتو را به Visa، Mastercard و Apple Pay باز می کند

روش پرداخت برای خرید ارزهای دیجیتال یک جنبه حیاتی است که استفاده گسترده از یک صرافی و موفقیت جهانی آن را تعیین می کند. هر چه صرافی راه‌ها و ارزهای بیشتری را برای خرید ارزهای دیجیتال بپذیرد، فرآیند خرید برای کاربران آسان‌تر خواهد بود و در بین آن‌ها کاربرد بیشتری پیدا می‌کند.

Bitunix به عنوان سریع‌ترین رشد صرافی مشتقات رمزنگاری، با ارائه انعطاف‌پذیری برای خرید کریپتوها هم از نظر روش و هم با پذیرش ارزهای مختلف، این مشکل را برطرف کرده است. اکنون کاربران می‌توانند از طریق کارت‌های اعتباری مانند VISA و Mastercard و همچنین با Apple Pay، ارزهای دیجیتال را در Bitunix خریداری کنند. این یکی دیگر از گام های Bitunix در جهت گسترش استفاده از صرافی در سراسر جهان و تسهیل خرید ارزهای دیجیتال توسط مردم در سراسر جهان است.

اگر تا کنون در صرافی بیت یونیکس ثبت نام نکرده اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و اگر در قسمت Referral عبارت Bitmino را درج کنید از بونوس های ویژه صرافی و همچنین کاهش در هزینه کارمزدها بهره مند می شوید.

ثبت نام صرافی Bitunix

هر کسی می‌تواند کریپتو را اکنون ایمن و سریع‌تر با Bitunix بخرد

امنیت ارائه شده توسط یک صرافی یک جنبه کلیدی است که توسط کاربران بسیار ارزشمند است. Bitunix امنیت کاربران را به عنوان بالاترین اولویت خود دارد.

به همین دلیل VISA، Mastercard و Apple Pay را به عنوان روش های پرداخت معرفی کرد. این ارائه دهندگان پرداخت قابل اعتماد هستند و به دلیل تراکنش های سریع و ویژگی های امنیتی پیشرفته خود که مکمل پلتفرم قدرتمند Bitunix هستند، شناخته می شوند.

  

روش های پرداخت بیتونیکس منبع: Bitunix

 

آرون لی، یکی از بنیانگذاران Bitunix، هنگام اظهار نظر در مورد این توسعه، تأکید کرد که کاربران بدون به خطر انداختن امنیت، تجربه خرید سریع‌تر و راحت‌تری خواهند داشت.

لی گفت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که به کاربران خود امکان خرید مستقیم رمزارز با Visa، MasterCard و Apple Pay را ارائه می دهیم. «این روش‌های پرداخت در سراسر جهان قابل اعتماد هستند و تجربه خرید سریع‌تر و راحت‌تری را بدون به خطر انداختن امنیت فراهم می‌کنند. این حرکت بخشی از ماموریت مداوم ما برای دسترسی بیشتر به فضای رمزنگاری برای همه است.»

کاربران انتخابی از 50 ارز فیات برای خرید کریپتو در Bitunix دارند.

خرید کریپتو با ارزهای فیات ساده ترین و ارجح ترین روش برای همه است. با توجه به این واقعیت که Bitunix بیش از 1 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور جهان دارد، این پلتفرم وقف خاصی را برای سهولت هرچه بیشتر خرید رمزارز برای هر کاربر در جهان انجام داده است.

گزینه های ارز Bitunix Fiat. منبع: Bitunix

 

بنابراین، Bitunix تا 50 ارز فیات را پشتیبانی می کند، بنابراین گزینه های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند از آنچه ترجیح می دهند استفاده کنند. این واقعیت که Bitunix تعدادی ارزهای فیات را به عنوان گزینه هایی برای کاربران برای خرید رمزارز ارائه می دهد، فرآیند خرید را برای آنها آسان تر می کند، زیرا این یک مشکل شناخته شده برای کاربران کریپتو در طول تاریخ صنعت نسبتاً جدید بوده است.

Bitunix مشارکت های متعددی را انجام داد که منجر به گزینه های پرداخت مختلف شد

برای ارائه این روش های پرداخت، Bitunix یک سری همکاری با چندین ارائه دهنده پرداخت شخص ثالث انجام داده است. این لیست توسط Moonpay، که یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات روی رمپ است، رهبری می شود. این ارائه‌دهنده به کاربران Bitunix امکان می‌دهد تا از طریق یک فرآیند پرداخت بدون زحمت با استفاده از ارزهای فیات، ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

سپس Coinify می آید، که به کاربران امکان می دهد راهی سریع و آسان برای خرید ارزهای دیجیتال در چندین ارز فیات بخرند. Alchemypay نیز به این لیست اضافه شده است که به کاربران Bitunix سرویس سریع و ایمن فیات به کریپتو روی رمپ را ارائه می دهد و به آنها امکان می دهد ارزهای دیجیتال را از طریق Visa، Mastercard و Apple Pay با ارزهای مختلف فیات خریداری کنند. علاوه بر این، Volet به شرکای فهرست شده اضافه شده است، که به کاربران Bitunix این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را از طریق ارزهای فیات مورد علاقه خود خریداری کنند.

ارائه دهندگان پرداخت شخص ثالث Bitunix. منبع: Bitunix

 

از آنجایی که پذیرش ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، Bitunix متعهد است که ابزارهای مختلفی را برای پاسخگویی به نیازهای مالی کاربران خود ارائه دهد. با فعال کردن تراکنش‌ها از طریق این گزینه‌های پرداخت اصلی، صرافی گام مهمی در جهت پر کردن شکاف بین مالی سنتی و دارایی‌های دیجیتال برمی‌دارد و مأموریت خود را برای ارائه یک بستر ایده‌آل برای کاربران انجام می‌دهد.

درباره Bitunix

Bitunix که در سال 2021 تأسیس شد، یکی از سریع‌ترین صرافی‌های مشتقات کریپتو در جهان است که میلیون‌ها کاربر را در بیش از 100 کشور در تنها یک سال به دست آورده است و در حال حاضر بیش از 250 سکه را برای تجارت ارائه می‌دهد. اخیراً، رتبه‌بندی‌های بزرگ مبادلاتی مانند CoinGecko آن را در 15 برتر جهانی (بر اساس نرخ قابل اعتماد) قرار داده‌اند.

Bitunix ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌کند که آن را به پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل می‌کند (مانند سیستم‌های چند پنجره‌ای که کاربر می‌تواند به طور همزمان بر روی حداکثر ۸ نمودار مختلف معامله کند).

بنابراین، سهولت، امنیت و شفافیت دلایل اصلی انتخاب معامله‌گران Bitunix برای معاملات روزانه خود هستند، با مزایایی مانند: اهرم تا x125، نقدینگی عمیق، کارمزد معاملات کمتر، پشتیبانی 24/7 مشتری، تأیید / حسابرسی ذخیره، و پایبندی قوی به رعایت مقررات

نوشته های مشابه