اخبار ارز دیجیتال

بونوس صرافی KCEX | از 10 دلار تا 320 دلار پاداش صرافی KCEX

صرافی‌های ارز دیجیتال با ارائه برنامه‌های تشویقی مختلف، به جذب و حفظ کاربران جدید و قدیمی کمک می‌کنند.

یکی از این برنامه‌های محبوب، بونوس‌ها هستند که به کاربران به‌عنوان پاداش برای فعالیت‌های مختلف اهدا می‌شوند. صرافی KCEX نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ارائه بونوس‌های متنوع، تلاش می‌کند تا کاربران بیشتری را به پلتفرم خود جذب کند.

در این مقاله، به معرفی بونوس‌ صرافی KCEX ، انواع آنها و نحوه به دست آوردن آنها پرداخته خواهد شد. همچنین نکات مهمی در مورد شرایط استفاده از این بونوس‌ها مطرح می‌شود که به کاربران کمک می‌کند تا از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنند.

اگر هنوز ثبت نام خود را در صرافی KCEX انجام نداده اید می توانید از لینک زیر اقدام به ثبت نام کنید و از تخفیفات کارمزد معامله و جوایز صرافی KCEX برخوردار شوید

صرافی KCEX

بونوس چیست؟

بونوس نوعی پاداش یا اعتبار اضافی است که از سوی پلتفرم‌های مختلف مانند صرافی‌های ارز دیجیتال به کاربران ارائه می‌شود.

هدف اصلی از ارائه بونوس‌ها، جذب کاربران جدید و تشویق کاربران فعلی به فعالیت‌های بیشتر در پلتفرم است. برای کاربران، بونوس‌ها فرصتی فراهم می‌کنند تا بدون ریسک اضافی، معاملات بیشتری انجام دهند یا از امکانات پلتفرم بهره‌مند شوند.

از سوی دیگر، برای پلتفرم‌ها، بونوس‌ها می‌توانند منجر به افزایش ترافیک، معاملات بیشتر و در نهایت افزایش درآمد شوند. همچنین، این برنامه‌های تشویقی می‌توانند به افزایش وفاداری کاربران و تقویت جایگاه پلتفرم در بازار کمک کنند.

انواع بونوس‌ صرافی KCEX

در بین تمامی صرافی هایی که تا به الان معرفی کردیم صرافی KCEX بونوس های به مراتب بیشتری دارد و کاربران با انجام فعالیت های مختلف که در ادامه می پردازیم می توانند از 10 دلار تا 320 دلار پاداش کسب کنند.

بونوس صرافی KCEX از فعالیت های زیر به دست می آید:

  1. ثبت نام در KCEX
  2. کامل کردن اطلاعات حساب
  3. دیدن آموزش های فیوچرز
  4. واریز به صرافی KCEX
  5. انجام معامله اسپات
  6. انجام معامله فیوچرز
  7. انجام یک معامله فیوچرز با قرار دادن TP/SL
  8. اتصال حساب X خود به صرافی

شما با انجام دادن تمام مراحل بالا از 10 دلار تا 100 دلار پاداش فیوچرز خواهید گرفت. در ادامه برای دریافت هر یک از بونوس ها و انجام فعالیت ها بر روی دکمه رو به روی نام بونوس کلیک کنید تا به صفحه مربوطه بروید.

از طریق منوی بالا و کلیک بر روی گزینه “جایزه کاربر جدید” در بخش “مرکز فعالیت” می توانید به پاداش های صرافی KCEX دسترسی پیدا کنید.

بونوس صرافی KCEX

1. ثبت نام در KCEX

یکی از رایج‌ترین انواع بونوس‌ها که در بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد، بونوس خوش‌آمدگویی یا بونوس ثبت‌ نام است.

این بونوس به کاربرانی تعلق می‌گیرد که برای اولین بار در صرافی KCEX حساب کاربری ایجاد کنند. پس از ثبت‌ نام موفق و تایید حساب، کاربران جدید می‌توانند از این بونوس بهره‌مند شوند.

شرایط دریافت بونوس خوش آمد گویی ثبت نام در KCEX و اتصال شماره تلفن به پلتفرم است. با کلیک بر روی دکمه رو به روی آن به صفحه اتصال شماره تلفن خواهید رفت. شماره خود را وارد کنید و منتظر تایید بمانید، پس از تایید شما صاحب بونوس 100 دلاری صرافی KCEX خواهید شد.

2. کامل کردن اطلاعات حساب

در مرحله بعد با کلیک کردن بر روی دکمه رو به روی بخش کامل کردن اطلاعات حساب، وارد صفحه KYC یا همان احراز هویت می شوید و پس از انجام دادن مراحل آن به سادگی 100 دلار پاداش دیگر از صرافی KCEX دریافت خواهید کرد.

3. دیدن آموزش های فیوچرز

در سومین بونوس شما می توانید با دیدن ویدیوهای آموزشی صرافی KCEX درباره معاملات پیشرفته و فیوچرز پاداش 20 دلاری دریافت کنید.

4. واریز به صرافی KCEX

شما می توانید با واریز به صرافی KCEX پاداش دریافت کنید. با حداقل واریز 200 دلار در صرافی KCEX می توانید 10 دلار پاداش واریز به دست آورید. با کلیک بر روی گزینه “همین حالا واریز کنید” به صفحه واریز به صرافی KCEX می روید و با انجام دادن فعالیت واریز پاداش را دریافت خواهید کرد.

5. انجام معامله اسپات 

بونوس معامله اسپات هم یکی دیگر از بونوس هایی است که صرافی KCEX در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کاربران صرافی KCEX می توانند با انجام یک معامله اسپات به ارزش حداقل 200 دلار یک پاداش 10 دلاری دریافت کنند.

با کلیک بر روی “همین حالا معامله کنید” وارد صفحه اسپات صرافی KCEX می شوید و می توانید معامله کنید.

6. انجام معامله فیوچرز

درست همانند معامله اسپات شما می توانید با انجام یک معامله فیوچرز با حجم حداقل 200 دلار پاداش 20 دلاری از صرافی KCEX دریافت کنید.

7. انجام یک معامله فیوچرز با قرار دادن TP/SL

شاید با واژه TP/SL آشنا نباشید. این دو واژه یعنی استاپ لاس و تیک پروفیت (Stop Loss / Take Profit).

افرادی که معامله فیوچرز و یا اسپات می کنند از این دو استفاده می کنند تا ریسک معامله خود را کم کنند.

در این حالت دریافت بونوس هم شما می توانید با قرار دادن TP/SL در یکی از معاملات فیوچرز خود 10 دلار پاداش دریافت کنید.

8. اتصال حساب X خود به صرافی

و در آخر با اتصال حساب ایکس خود یا همان توییتر سابق می توانید از 50 دلار بونوس صرافی KCEX بهره مند شوید.

(البته در نظر بگیرید که حساب شما باید بیش از 90 روز فعال بوده باشد و 20 دنبال کننده داشته باشید تا مشمول این پاداش شوید)

نکات مهم درباره بونوس‌ها

متن زیر از روی متن خود صرافی KCEX نوشته شده است مطالعه آن خالی از لطف نیست!

 

1. قوانین توزیع پاداش

(1) وظیفه دپوزیت اسپات فقط برای ارزهای زیر اعمال می شود: USDT、BTC、ETH、SOL、XRP、TRX、USDC、BNB、POL、DOGE. لطفاً توجه داشته باشید که واریز دارایی‌های دیگر در رویداد حساب نمی‌شود؛

(2) وظیفه دپوزیت اسپات فقط از سپرده های زنجیره ای پشتیبانی می کند. دارایی های منتقل شده جزء آمار فعالیت حساب نمی شود.

(3) ماموریت معاملات فیوچرز فقط معاملاتی را با کمیسیون بیشتر از صفر محاسبه می کند.

(4) ماموریت معاملات فیوچرز فقط معاملاتی را با کمیسیون بیشتر از صفر محاسبه می کند ، غیر از وظیفه تکمیل اطلاعات حساب، همه کارهای دیگر نیاز به تأیید KYC و پیوند شماره تلفن قبل از ورود به مرحله بررسی دارند.

(5) ممکن است در آمار داده‌ها تاخیر وجود داشته باشد، اگر شرایط تکمیل شده است ولی وضعیت ماموریت‌ هنوز به‌روزرسانی نشده است، لطفاً 2 دقیقه دیگر دوباره امتحان کنید؛؛

(6) جوایز رویداد ظرف 24 ساعت پس از تکمیل کار حسابرسی و صادر می شود. اگر سیستم خطرات احتمالی را تشخیص دهد، دوره بررسی تا 5 روز پس از تکمیل کار تمدید خواهد شد.

(7) اگر شما قبلا در تکلیف رویداد مشابه جایزه دریافت کرده اید، دیگر نمی توانید در تکلیف این رویداد جایزه دریافت کنید

(8) شما می‌توانید جزئیات جوایز اعطایی را از طریق سوابق جایزه در پایین صفحه بررسی کنید؛

(9) استفاده از IP های جعلی، دستکاری حجم یا هر وسیله دیگری برای کلاهبرداری از جوایز تقلب محسوب می شود. وضعیت کار به ”قوانین نقض شده“ تغییر می‌کند، پاداش‌ها صادر نمی‌شود و همه پاداش‌های فیوچرز از حساب بازپس گرفته می‌شوند.

(10) حق تفسیر نهایی این رویداد به KCEX تعلق دارد، پلتفرم حق دارد هر زمان بر اساس شرایط بازار، وظایف و جوایز را تنظیم کند.

2. قوانین استفاده از بونس

(1) پاداش فیوچرز فقط برای معاملات فیوچرز قابل استفاده است و از تمام جفت های معاملات فیوچرز پشتیبانی می کند. خود جایزه قابل انتقال یا برداشت نیست.

(2) بونس می‌تواند به عنوان وثیقه برای معاملات فیوچرز استفاده شود، همچنین برای کسر هزینه‌های معامله، زیان‌ها، و هزینه‌های تأمین مالی می توان از آن استفاده کرد.

(3) هرگونه انتقال دارایی‌ها از حساب فیوچرز پیش از مصرف کامل بونس، منجر به صفر شدن بونس خواهد شد.

(4) بونس برای 7 روز معتبر است؛ هر بونس باقی‌مانده که طی 7 روز پس از اعطا استفاده نشود، بازپس گرفته می‌شود، لطفاً از خطرات تصفیه در این دوره آگاه باشید.

(5) در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مخرب مانند سوءاستفاده از پاداش فیوچرز، ثبت‌نام دسته‌جمعی، یا هرگونه نقض دیگر، پلتفرم حق بازیابی خسارات، لغو جوایز فعالیت و اتخاذ اقدامات مناسب علیه حساب‌های دخیل را در هر زمان محفوظ می‌دارد.

(6) KCEX حق تفسیر نهایی بونس را دارد.

رهیز کنند.

جمع‌ بندی

بونوس‌های صرافی KCEX فرصت مناسبی برای کاربران فراهم می‌کنند تا از فعالیت‌های خود در این پلتفرم پاداش بگیرند. از بونوس‌های خوش‌آمدگویی گرفته تا بونوس‌های معاملاتی و دعوت از دوستان، هر کاربر می‌تواند از این فرصت‌ها برای افزایش درآمد خود استفاده کند.

با این حال، برای بهره‌مندی کامل از این بونوس‌ها، آگاهی از شرایط و قوانین آنها ضروری است.

در این مقاله تلاش کردیم تا به بونوس صرافی KCEX بپردازیم و راه های دریافت آن را برای شما عزیزان آموزش دهیم. ممنون که نگاه خودتان را به ما دادید. موفق باشید!

نوشته های مشابه