اخبار ارز دیجیتال

بیت یونیکس اسپانیا و آمریکای لاتین را با اتحادهای شراکتی که در حال تغییر بازی هستند، می برد

با محبوبیت ارزهای دیجیتال و بهبود شهرت آنها در سراسر جهان، پذیرش آنها نیز افزایش یافت. اکنون بسیاری از مردم بیت کوین را یک ضرورت اقتصادی برای محافظت در برابر تورم می دانند. بنابراین، با افزایش تقاضا برای خرید ارزهای دیجیتال، تعداد صرافی‌هایی که چنین خدماتی را ارائه می‌کنند افزایش یافت.

با توجه به نیاز به صرافی ای که امنیت و شفافیت را ارائه می دهد، Bitunix، سریع ترین رشد صرافی مشتقات رمزنگاری، اکنون در بیش از 100 کشور در سراسر جهان از جمله مناطقی مانند ایالات متحده آمریکا، ایران، منطقه CIS، جنوب آسیا و غیره پراکنده شده است. اخیراً این صرافی چندین شراکت با موسسات، شرکت‌ها و رهبران کلیدی نظرات (KOL) از اسپانیا و آمریکای لاتین انجام داده است که باعث شده بسیاری از کاربران از این کشورها Bitunix را برای فعالیت‌های تجاری خود انتخاب کنند.

این گسترش بیت یونیکس بار دیگر بر این واقعیت تأکید می‌کند که با ارائه امنیت کامل، شفافیت و پیشرفته‌ترین ویژگی‌های تبادل برای کاربران، تبدیل به سریع‌ترین صرافی در جهان شده است و تنها در یک سال به بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان رسیده است. گسترش در منطقه اسپانیا و مشارکت با شرکت‌ها و شرکت‌های KOL مختلف در آمریکای لاتین نشان می‌دهد که Bitunix باید بهترین خدمات مبادله مشتقات را در سراسر جهان به کاربران ارائه دهد، به طور مساوی با ارائه کارمزدهای معاملاتی کمتر با نقدینگی عمیق و حداقل لغزش.

اگر تا کنون در صرافی بیت یونیکس ثبت نام نکرده اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و اگر در قسمت Referral عبارت Bitmino را درج کنید از بونوس های ویژه صرافی و همچنین کاهش در هزینه کارمزدها بهره مند می شوید.

ثبت نام صرافی Bitunix

مشارکت های حیاتی باعث رشد در آمریکای لاتین می شود

صرافی ای که ویژگی های برتر، امنیت، شفافیت و سهولت استفاده را ارائه می دهد، مطمئناً به عنوان شریک توسط شرکت های مختلف در آمریکای لاتین مورد استقبال قرار می گیرد. با مشاهده رشد، بسیاری از شرکت‌های KOL در این منطقه با مشارکت با Bitunix به این گروه ملحق شده‌اند، بنابراین به عنوان پلی بین کاربران جدید و صرافی عمل می‌کنند و اعتبار و مشروعیت Bitunix را از طریق نفوذ گسترده خود فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، Bitunix در چندین منطقه دیگر در سراسر جهان مجوز دارد. این واقعیت باعث افزایش اعتماد مردم به صرافی در این مناطق می شود و بیتونیکس را قادر می سازد تا وارد بازارهای آنجا شود.

از طریق این مشارکت‌ها، Bitunix در حال برقراری ارتباط با ارزش‌های خود، آموزش کاربران و پذیرش بیشتر پلتفرم است و تضمین می‌کند که این توسعه موفق‌تر و پایدارتر در بازار این منطقه است.

آرون لی، یکی از بنیانگذاران Bitunix به همین مناسبت گفت که با این گسترش، Bitunix در مسیر درستی قرار دارد و استراتژی رشد خود را دنبال می کند.

او گفت: “گسترش ما به آمریکای لاتین نقطه عطف مهمی در استراتژی رشد جهانی Bitunix است.” ما با مشارکت با رهبران کلیدی نظر در این منطقه، نه تنها در حال ایجاد اعتماد هستیم، بلکه اطمینان می‌دهیم که پلتفرم ما با کاربران محلی طنین‌انداز می‌شود و تجربه تجارت امن و یکپارچه‌ای را برای آنها فراهم می‌کند.

چه چیزی باعث این گسترش شد: محرک های کلیدی رشد Bitunix

رشد Bitunix در اسپانیا و آمریکای لاتین ناشی از گام‌های اساسی در زمینه امنیت و تجربه کاربری است. Bitunix با همکاری با Hacken، یک ممیز برتر امنیت بلاک چین، و اجرای Proof of Reserve، به کاربران در این مناطق اطمینان داده است که دارایی های آنها امن است.

علاوه بر این، راه‌اندازی ویژگی چند معامله‌گری آن که به معامله‌گران اجازه می‌دهد چندین دارایی کریپتو را در یک رابط واحد مدیریت کنند، پلتفرم را در این مناطق جذاب‌تر کرده است. با رتبه‌بندی برتر در CoinMarketCap و CoinGecko، شهرت Bitunix برای شفافیت و نوآوری تردیدها را از بین برده است و آن را تبدیل به تبادل ترجیحی برای کاربران در سراسر آمریکای لاتین و اسپانیا کرده است.

Bitunix که از خدمات بسیار پیشرفته و سطح بعدی به مشتریان متمایز است، خود را به عنوان یک انتخاب برتر برای کاربران کریپتو در اسپانیا و آمریکای لاتین و همچنین سایر کشورها در سراسر جهان قرار داده است.

همانطور که Bitunix به ایجاد مشارکت های استراتژیک و گسترش ردپای جهانی خود ادامه می دهد، ماموریت آن برای ارائه بهترین تجربه مبادله مشتقات در جهان به واقعیت تبدیل شده است. در صنعتی که اعتماد و امنیت در آن ضروری است، Bitunix استانداردهای جدیدی را تعیین می کند که در سراسر جهان در بین کاربران طنین انداز شده است.

درباره Bitunix

Bitunix که در سال 2021 تأسیس شد، یکی از سریع‌ترین صرافی‌های مشتقات ارزهای دیجیتال در جهان است که میلیون‌ها کاربر را در بیش از 100 کشور در تنها یک سال به دست آورده است و در حال حاضر بیش از 250 سکه را برای تجارت ارائه می‌دهد. اخیراً، رتبه‌بندی‌های بزرگ مبادلاتی مانند CoinGecko آن را در 15 برتر جهانی (بر اساس نرخ قابل اعتماد) قرار داده‌اند.

Bitunix ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌کند که آن را به پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل می‌کند (مانند سیستم‌های چند پنجره‌ای که کاربر می‌تواند به طور همزمان بر روی حداکثر ۸ نمودار مختلف معامله کند).

بنابراین، سهولت، امنیت و شفافیت دلایل اصلی انتخاب معامله‌گران Bitunix برای معاملات روزانه خود هستند، با مزایایی مانند: اهرم تا x125، نقدینگی عمیق، کارمزد معاملات کمتر، پشتیبانی 24/7 مشتری، تأیید / حسابرسی ذخیره، و پایبندی قوی به رعایت مقررات

 

Website | Telegram | X | LinkedIn

نوشته های مشابه