اخبار ارز دیجیتال

Bitunix در رتبه بندی Coinmarketcap افزایش یافت و تسلط خود را در بازارهای مشتقه تقویت کرد

مبتدیان در ارزهای دیجیتال معمولا سفر خود را از طریق Coinmarketcap یا Coingecko شروع می کنند. این دو گردآورنده داده، بیشتر ارزهای رمزنگاری شده را که اطلاعات زیادی از جمله تغییرات قیمت با نمودارها را ارائه می دهند، فهرست کرده اند. رتبه‌بندی بالا در این دو پلتفرم، اعتبار و اعتماد را به پروژه می‌افزاید، هر آنچه که ارائه می‌دهد، خواه مبادله یا چیز دیگری باشد.

Bitunix به‌عنوان سریع‌ترین رشد صرافی مشتقات رمزنگاری، طی چند هفته با موفقیت جایگاه خود را در بین 10 صرافی برتر Coingecko حفظ کرده است. علاوه بر این، اخیراً در Coinmarketcap به عنوان یک مبادله مشتقات برتر رتبه بالایی کسب کرده است. این نتیجه تعهد Bitunix به نوآوری، شفافیت و امنیت است.

اگر تا کنون در صرافی بیت یونیکس ثبت نام نکرده اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و اگر در قسمت Referral عبارت Bitmino را درج کنید از بونوس های ویژه صرافی و همچنین کاهش در هزینه کارمزدها بهره مند می شوید.

ثبت نام صرافی Bitunix

از شفافیت تا حجم: چگونه Bitunix جایگاه خود را ایمن کرد

Bitunix در حال حاضر در رتبه 50 برتر بورس مشتقات Coinmarketcap جایگاهی دارد و به این ترتیب وارد گروه معتبرترین صرافی ها می شود. صرافی اخیراً سند ذخیره خود را ارائه کرده است که نشان می دهد دارایی های ذخیره برای همه کاربران دارد و این برای مشاهده عمومی در Coingecko، Coinmarketcap و DefiLlama است. این مرحله بسیار مهم است زیرا شفافیت یک معیار اساسی برای قرار گرفتن در رتبه های بالا در این رتبه بندی های معتبر است.

یکی دیگر از عواملی که در Coinmarketcap در رتبه بالایی قرار می گیرد، حجم معاملات است. صرافی باید حداقل سطح حجم معاملات را در یک دوره مشخص نشان دهد. Bitunix در حال حاضر بیش از 1 میلیارد دلار میانگین حجم معاملات روزانه دارد، واقعیتی که به جایگاه بالای آن کمک کرده است.

افزایش حجم معاملات نیز در نتیجه مجموعه ای از اقداماتی است که Bitunix برای ارائه ویژگی های جدید انجام داده است. این پلتفرم ویژگی هایی مانند پیشرفته ترین ویژگی چند پنجره ای جهان، تا x125 اهرم و حالت پرچین را معرفی کرده است.

همه این مزایا، همراه با کارمزدهای معاملاتی پایین، پشتیبانی عالی از مشتری، صرافی را تحت تأثیر قرار داده است تا موقعیتی بالاتر در Coinmarketcap را تضمین کند و Bitunix را به عنوان یک انتخاب ترجیحی برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال در سطح جهانی قرار دهد.

ماموریت Bitunix با حمایت مشارکت ها و مجوزهای جهانی

Bitunix اخیراً با برخی از موسسات و شرکت‌های مشهور در حوزه رمزنگاری مانند Coinify، Cobo، Alchemy Pay، Moonpay، Hacken و غیره شریک شده است. این امر اعتبار صرافی را افزایش داده و همچنین اعتبار آن را تحت تأثیر قرار داده و به جایگاه آن در این رتبه بندی ها کمک کرده است.

Bitunix در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند و اخیراً در مناطق اسپانیا و آمریکای لاتین گسترش یافته است. این صرافی با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان، اخیراً به مجوزهایی مانند کسب و کار خدمات پولی (MSB) در ایالات متحده آمریکا، مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در فیلیپین و MSB کانادا (کسب و کار خدمات پولی) مجهز شده است. این تبعیت از مقررات تأثیر خود را در تضمین جایگاه برتر در بین بازیکنان برتر داشته است.

به عنوان یکی از صرافی‌های مشتقات رمزنگاری با رشد سریع در جهان، رتبه بالای Coinmarketcap بر عزم بیتونیکس در ماموریت خود برای تبدیل شدن به صرافی‌ای که آرامش خاطر و یک محیط تجاری ایده‌آل را به کاربران خود ارائه می‌دهد، تکرار می‌کند.

درباره Bitunix

بیت یونیکس که در سال 2021 تأسیس شد، یکی از سریع‌ترین صرافی‌های مشتقات ارزهای دیجیتال در جهان است که میلیون‌ها کاربر را در بیش از 100 کشور در تنها یک سال به دست آورده است و در حال حاضر بیش از 250 سکه را برای تجارت ارائه می‌دهد. اخیراً، رتبه‌بندی‌های بزرگ مبادلاتی مانند CoinGecko آن را در 15 برتر جهانی (بر اساس نرخ قابل اعتماد) قرار داده‌اند.

Bitunix ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌کند که آن را به پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل می‌کند (مانند سیستم‌های چند پنجره‌ای که کاربر می‌تواند به طور همزمان بر روی حداکثر ۸ نمودار مختلف معامله کند).

بنابراین، سهولت، امنیت و شفافیت دلایل اصلی انتخاب معامله‌گران Bitunix برای معاملات روزانه خود هستند، با مزایایی مانند: اهرم تا x125، نقدینگی عمیق، کارمزد معاملات کمتر، پشتیبانی 24/7 مشتری، تأیید / حسابرسی ذخیره، و پایبندی قوی به رعایت مقررات

Website | Telegram | X | LinkedIn

نوشته های مشابه