اخبار ارز دیجیتال

سفارش گذاری در صرافی Bitunix

با عرض سلام و روز بخیر خدمت شما دوستان عزیز با یک مقاله دیگه از Bitmino در خدمت شما هستیم. در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه سفارش گذاری در صرافی Bitunix با هم صحبت کنیم.

صرافی Bitunix یکی از صرافی های نوپا و جوان بازار ارزهای دیجیتال قلمداد می شود و با وجود نوپا بودن توانسته از حجم معاملات روزانه 250 میلیون دلاری بهره مند شود و رتبه 100 ام را در بین 249 صرافی بازار ارزهای دیجیتال از آن خود کند.

اگر تاکنون حسابی در صرافی Bitunix بازنکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما نسبت به ثبت نام در صرافی Bitunix اقدام کنید زیرا نیاز به هیچ احراز هویتی ندارد و بالغ بر بالای 200 ارز دیجیتال در این صرافی پشتیبانی می شود.

ادامه مقاله را همراه ما باشید تا شما را با نحوه سفارش گذاری در صرافی Bitunix آشنا سازیم.

اگر تا کنون در صرافی بیت یونیکس ثبت نام نکرده اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و اگر در قسمت Referral عبارت Bitmino را درج کنید از بونوس های ویژه صرافی و همچنین کاهش در هزینه کارمزدها بهره مند می شوید.

ثبت نام صرافی Bitunix

سفارش گذاری در صرافی Bitunix

سفارش گذاری به عملیاتی گفته می شود که طی آن شخص یک معامله ای را در صرافی باز می کند حال می تواند این معامله یک معامله فیوچرز باشد یا اسپات.

صرافی Bitunix هم به عنوان پایه ترین خدماتی که به کاربران خود دهد امکان سافرش گذاری و باز کردن معامله را می دهد.

برای دسترسی به این امر لازم است چند مرحله را انجام دهیم که به اختصار آن ها را معرفی می کنیم.

  1. ورود به اکانت شخصی در صرافی Bitunix
  2. واریز دلار به حساب (برای خرید)
  3. وارد شدن به بخش Spot
  4. انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر برای معامله
  5. مشخص کردن قیمت برای معامله
  6. مشخص کردن مقدار برای معامله
  7. کلیک بر روی گزینه های Sell یا Buy

آموزش گام به گام سفارش گذاری در صرافی بیت یونیکس

1. مرحله اول که کاملا مشخص است. وارد صرافی Bitunix می شوید و از قسمت Log in وارد حساب کاربری خود می شوید اگر حساب کاربری ندارید باید بر روی Sign Up کلیک کنید و اقدام به ساخت حساب در صرافی Bitunix کنید.

2. سپس جهت انجام معاملات خرید از قسمت Assets وارد بخش Spot Account شوید و بر روی گزینه Deposit کلیک کنید. آموزش تصویری و قدم به قدم واریز به حساب صرافی Bitunix را می توانید از این مقاله مطالعه بفرمایید.

3. در ادامه و پس از ورود به اکانت شخصی خود از منوی اصلی صرافی بر روی گزینه Spot کلیک کنید تا وارد بخش معاملات Spot شوید.

4. مطابق تصویر از آن قسمت، ارز دیجیتال مدنظر خود برای انجام معامله خرید یا فروش را انتخاب کنید.

اسپات صرافی Bitunix

5. سپس می رسیم به اصل داستان یعنی مشخص کردن قیمت برای خرید یا فروش

برای انجام این امر همانطور که در تصویر می بینید دو بخش وجود دارد

  1. Limit Order
  2. Market Order

از بخش Limit می توانید استفاده کنید تا خود یک قیمتی را مشخص کنید و معامله را انجام دهید (برای محاسبه Fee در این حالت شما یک شخص Maker حساب می شوید و کمترین کارمزد را می پردازید)

از بخش Market هم می توانید جهت انجام معامله در قیمت مارکت استفاده کنید (در این حالت شما یک شخص Taker حساب می شوید و نسبت به شخص Maker کارمزد بیشتری باید پرداخت کنید)

اسپات صرافی Bitunix

Limit Order

در این بخش شما نیاز است هم قیمت مورد معامله را مشخص کنید و هم مقدار قابل معامله

  1. از بخش Order Price استفاده کنید تا قیمت مدنظر خود را جهت انجام معامله وارد کنید.
  2. از بخش Order quantity استفاده کنید تا مقدار قابل معامله خود را وارد کنید، می توانید به جای پر کردن این بخش از باکس USDT استفاده کنید تا نسبت به دلار باکس quantity پر شود.

به طور مثال اگر شما قصد خرید UNI دارید:

و قیمت هر UNI برابر با 9$ است

اگر شما در باکس USDT عدد 100 را قرار دهید به این معنی که قصد دارید 100$ ارز دیجیتال UNI خریداری کنید، باکس Order quantity به صورت خودکار برابر با 11.11 می شود.

این عملیات به این معنی است که شما با 100$ خود در قیمت 9$ UNI می توانید تعداد 11.11 عدد UNI خریداری کنید.

و در نهایت بر روی دکمه Buy کلیک می کنید.

سفارش گذاری در صرافی Bitunix

برای فروش هم به همینطور

  1. قیمت را مشخص می کنید
  2. مقدار قابل فروش را مشخص می کنید و یا از باکس USDT مشخص می کنید چند دلار از دارایی خود از آن ارز را قصد فروش دارید.
  3. بر روی دکمه Sell Order کلیک می کنید.

Market Order

در این قسمت نیازی به مشخص کردن قیمت نیست و بهترین قیمت را برای انجام معامله شما در نظر میگیرد.

در بخش مارکت برای خرید تنها کافیست مقدار قابل معامله خود را در بخش Amount مشخص کنید (به دلار مشخص می شود که یعنی قصد دارید X$ از آن ارز خریداری کنید) و در نهایت بر روی Buy کلیک کنید.

و برای فروش تنها کافیست از بخش Order quantity مشخص کنید چه میزان از دارایی خود از آن ارز دیجیتال را قصد فروش دارید و در نهایت بر روی Sell کلیک کنید.

سفارش گذاری در صرافی Bitunix

جمع بندی

صرافی های ارز دیجیتالی امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را برای ما فراهم کرده اند و بستری را آماده کرده اند تا با فشردن چند کلیک می توانیم به راحتی اقدام به خرید یا فروش دارایی خود کنیم.

صرافی Bitunix هم از این قائده مستثنی نیست و در این مقاله سعی کردیم تا شما را با نحوه سفارش گذاری در صرافی Bitunix و اقدام عملیات خرید یا فروش در بخش Spot آن آشنا کنیم.

موفق باشید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه