اخبار ارز دیجیتال

ثبت نام صرافی Bitunix با موبایل

با عرض سلام و روز بخیر به همه شما عزیزان امیدواریم که حالتون خوب بوده باشه. از Bitmino با یک مقاله آموزشی دیگه درباره صرافی بزرپ بیت یونیکس در خدمت شما هستیم.

اگر مقالات سایت Bitmino را دنبال کرده باشید متوجه خواهید شد که ما در حال آماده سازی یک دوره کامل و جامع درباره صرافی نوپا بیت یونیکس هستیم.

در این مقاله کوتاه هم طریقه ثبت نام در صرافی Bitunix با موبایل را به شما عزیزان خواهیم آموخت تا بدون مشکل و به درست ترین شکل ممکن به نوعی که در آینده برای حسابتان مشکلی پیش نیاید در این صرافی ثبت نام کنید.

ادامه مقاله را همراه ما باشید.

معرفی کوتاه صرافی Bitunix

صرافی بیت یونیکس یک پلتفرم فوق العاده کاربردی برای فعالان دنیای ارزهای دیجیتال است.

همانطور که می دانید فعالیت در دنیای کریپتو برای ما ایرانی ها کار چندان ساده ای نیست.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که جلوی روی ما ایرانی ها می باشد مشکل صرافی معتبر است که نیازی به احراز هویت و همچنین سرویس های تغییر IP نداشته باشد. پیدا کردن همچین صرافی که معتبر هم باشد کار چندان ساده ای نیست.

منظور از معتبر بودن صرافی چیست؟

  • حجم معاملات بالا
  • پشتیبانی قدرتمند و سریع
  • امینت بالا
  • رتبه مناسب کوین مارکت کپ

اما امروز شرایط متفاوت است. امروز می تونیم بهتون صرافی را معرفی کنیم که بسیار معتبر است.

صرافی بیت یونیکس از حجم معاملات 590 میلیون دلاری در 24 ساعت برخوردار است.

صرافی بیت یونیکس پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین دارد که شما می توانید به راحتی هر مشکلی که داشته باشید را با پشتیبان های صرافی در میان بگذارید و طی 1 ساعت آن را حل شده بدانید.

Bitunix از راه های مختلفی امنیت حساب کاربران خود را تضمین می دهد و یکی از این راه ها فعالسازی 2FA برای حساب است.

و در آخر رتبه کوین مارکت کپ صرافی بیت یونیکس زیر 100 صرافی برتر دنیای ارزهای دیجیتال می باشد.

نکته جذاب داستان این است که صرافی بیت یونیکس هیچ مشکلی با فعالیت کاربران ایرانی ندارد و همچنین برای فعالیت در آن به سرویس های تغییر IP نیاز نیست.

در ادامه شما را با ثبت نام صرافی Bitunix با موبایل آشنا خواهیم کرد.

ثبت نام صرافی Bitunix با موبایل

جهت ثبت نام در صرافی بیت یونیکس اگر از دسکتاپ استفاده می کنید می توانید مقاله ثبت نام Bitunix را مطالعه کنید و اگر از موبایل استفاده می کنید ادامه مقاله را همراه ما باشید!

طبق مراحل زیر و گام به گام پیش روید:

1. ابتدا برنامه صرافی بیت یونیکس را دانلود کنید. اگر قبلا این فعالیت را انجام نداده اید یا با طریقه دانلود اپلیکیشن صرافی بیت یونیکس آشنا نیستید می توانید مقاله دانلود صرافی Bitunix را مطالعه کنید.

2. سپس وارد برنامه شوید و بر روی باکس سبز رنگ با عنوان Log in/ Sign Up کلیک کنید.

3. اکنون وارد بخش ثبت نام در صرافی بیت یونیکس می شوید.

در اینجا دو حالت برای ثبت نام شما وجود دارد.

  1. ثبت نام با شماره تلفن همراه
  2. ثبت نام با ایمیل

ثبت نام با شماره تلفن همراه را بهتر است کلا فراموش کنید. درست است که صرافی بیت یونیکس با کاربران ایرانی مشکلی ندارد اما اگر در آینده یک درصد مشکل دار شد کسانی که با شماره تلفن همراه ثبت نام کردند بسیار راحت تر شناسایی می شوند و ممکن است مشکلی برای حسابشان پیش بیاید.

پس گزینه Email را استفاده کنید.

سپس در کادرهای پیش رو همانطور که در ادامه خواهیم گفت مشخصات لازم را وارد کنید.

  • در قسمت Enter Email Address آدرس ایمیل خود را وارد کنید ( حتما به این ایمیل دسترسی داشته باشید )
  • در بخش Enter Password یک کلمه عبور برای خود انتخاب کنید بهتر است این کلمه عبور از 8 کلمه بالاتر باشد و متشکل از اعداد، حروف و نماد ها از قبیل $ باشد.
  • سپس در بخش Referral عبارت Bitmino را وارد کنید. با وارد کردن این عبارت صرافی بیت یونیکس متوجه می شود که شما از سمت سایت Bitmino در این صرافی ثبت نام کرده اید و این باعث می شود از بونوس های ویژه و همچنین کاهش کارمزد معاملات برخوردار شوید.
  • در نهایت بر روی Sign Up کلیک کنید

ثبت نام صرافی بیت یونیکس موبایل

پس از کلیک بر روی Sign Up صرافی بیت یونیکس برای ایمیلی که با آن ثبت نام کردید یک کد ارسال می کند که باید آن را وارد کنید.

اکنون عملیات ثبت نام صرافی Bitunix با موبایل برای شما عزیزان به اتمام رسید.

جمع بندی

اگر به دنبال یک صرافی قدرتمند هستید که با ملیت ایرانی مشکلی نداشته باشد و بدون نیاز به سرویس های تغییر IP فعالیت کند، صرافی Bitunix قطعا انتخاب خوبی است.

در این مقاله شما را با نحوه ثبت نام صرافی Bitunix با موبایل آشنا کردیم امیدواریم که مفید بوده باشد. موفق و پر سود باشید.

نوشته های مشابه