اخبار ارز دیجیتال

برداشت صرافی Bitunix

برداشت کردن از حساب یکی از لذت بخش ترین لحظات فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال است. وقتی که معاملات خودت را انجام دادی و حالا قصد داری با سود پول خودت را برداشت کنی و بری یک خرید خوب بکنی و لذتشو ببری.

البته برداشت کردن از حساب به اندازه واریز به حساب لذت بخش نیست.

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه برداشت صرافی Bitunix آشنا کنیم و با یک آموزش قدم به قدم و گام به گام به شما عزیزان آموزش دهیم که چطوری می تونید دارایی های خودتون را از صرافی Bitunix برداشت کنید.

پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اگر تا کنون در صرافی بیت یونیکس ثبت نام نکرده اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و اگر در قسمت Referral عبارت Bitmino را درج کنید از بونوس های ویژه صرافی و همچنین کاهش در هزینه کارمزدها بهره مند می شوید.

ثبت نام صرافی Bitunix

برداشت صرافی Bitunix

برای برداشت از صرافی نیاز است چند گام را طی کنید تا به راحتی بتوانید دارایی های خود را برداشت کنید.

  1. وارد شدن به اکانت شخصی
  2. ورود به بخش Spot Account
  3. انتخاب گزینه Withdraw
  4. دریافت شماره ولت از صرافی و یا کیف پولی دیگر
  5. کامل کردن اطلاعات مربوط به برداشت در بخش Withdraw صرافی Bitunix

زمانی که این مراحل را به درستی انجام دهید دارایی شما تمام و کمال از صرافی Bitunix به کیف پول و یا صرافی دیگری که مدنظر شماست منتقل می شود.

در ادامه هر یک از این مراحل را با دقت و گام به گام توضیح خواهیم داد.

بخش اول: وارد شدن به اکانت شخصی

وارد صرافی Bitunix می شوید و از بخش Log In اقدام به ورود به حساب شخصی خود می کنید، اگر هنوز در صرافی Bitunix حساب فعال ندارید می توانید با کمک مقاله آموزش ثبت نام در Bitunix اقدام به باز کردن حساب و شروع فعالیت در این صرافی کنید.

بخش دوم: ورود به بخش Spot Account

پس از آنکه وارد اکانت خود در صرافی Bitunix می شوید قسمت Assets در منوی بالا فعال می شود روی آن کلیک کنید و سپس وارد بخش Spot Account شوید (در بخش Asset Overview هم می توانید وارد شوید)

برداشت صرافی Bitunix

بخش سوم: انتخاب گزینه Withdraw

در سمت راست گزینه Withdraw را انتخاب کنید تا وارد بخش مربوط به Withdraw شوید. تا اینجا کارمان با صرافی Bitunix تمام است (صفحه را نبندید دوباره نیاز است وارد همین صفحه شویم) و به کیف پول مدنظر خود و یا صرافی مورد نظر می رویم تا نسبت به دریافت شماره ولت جهت واریز اقدام کنیم.

آموزش برداشت از بیت یونیکس

دریافت شماره ولت در کیف پول و یا صرافی

  1. وارد کیف پول خود می شوید
  2. بر روی کوینی که قصد دارید آن را واریز کیف پول کنید کلیک می کنید اگر آن کوین را پیدا نمی کنید از قسمت جستجو نام آن را بنویسید تا پیدا شود و سپس روی آن کلیک کنید
  3. در ادامه وارد بخش Deposit یا Receive کوین مربوطه شوید.
  4. شماره ولتی که در آنجا قرار دارد را کپی کنید

در این مرحله در نظر بگیرید که باید خاطرمان باشد چه شبکه ای را برای واریز انتخاب کردیم مثلا USDT چندین شبکه انتقالی دارد یکی از آن ها Bep-20 که متعلق به شبکه ترون می باشد است و ما به طور مثال USDT روی شبکه Bep-20 را انتخاب کردیم.

برداشت از بیت یونیکس

کامل کردن اطلاعات بخش Withdraw

اکنون به صرافی Bitunix باز میگردیم.

به صفحه Withdraw باز میگردیم. اکنون 4 قسمت است که باید توسط ما پر شود:

  1. Select Coin
  2. Select Network
  3. Enter Withdraw Address
  4. Minimum

در بخش Select Coin کوینی را که قصد داریم آن را برداشت کنیم می نویسیم به طور مثال USDT

در قسمت Select Network شبکه ای که قصد داریم از طریق آن این انتقال انجام شود را مشخص می کنیم. خاطرتان است گفتیم به هنگام دریافت آدرس از کیف پول و یا صرافی دیگر خاطرمان باشد که از چه شبکه ای استفاده کردیم؟ اینجا باید همان شبکه را وارد کنیم اگر آن شبکه در این قسمت نبود باید از یک شبکه دیگر استفاده کنیم و طبق مثال ما از TRC20 استفاده کردیم پس آن را انتخاب می کنیم (مقدار کارمزد هر شبکه در جلوی آن نوشته شده است)

البته معمولا این قسمت با وارد کردن Enter Withdraw Address به صورت خودکار پر می شود.

در قسمت Enter Withdraw Address شماره ولتی که در کیف پول یا صرافی دیگر کپی کردیم را در این قسمت وارد می کنیم.

و در آخر از بخش Minimum میزان برداشت خود را وارد می کنیم اگر بر روی All کلیک کنیم تمامی دارایی ما از آن کوین آماده برداشت می شود.

برداشت بیت یونیکس

مرحله نهایی کلیک بر روی گزینه Withdraw

همانند همه صرافی ها و یا بانک ها حتی، واریز راحت است اما برداشت سخت. هنگامی که بر روی Withdraw کلیک می کنید کار تمام نشده است و صرافی Bitunix ما را به قسمت بعد که قسمت موارد امنیتی است راهنمایی می کند.

در این بخش صرافی Bitunix یک کد به ایمیل ما می فرستد که ما باید وارد کنیم

و همچنین اگر 2FA را فعال کرده باشیم از ما کد 2FA را هم درخواست می کند.

با وارد کردن این 2 موجودی ما به آسانی از صرافی Bitunix به صرافی و یا کیف پولی دیگر منتقل می شود.

جمع بندی

همانطور که در ابتدا گفتیم برداشت دارایی با سود یکی از لذت بخش ترین قسمت های هر فعالیتی است و برداشت کردن از صرافی Bitunix هم مراحل خود را داشت که در این مقاله سعی کردیم آن ها را به صورت گام به گام برای شما عزیزان شرح دهیم.

امیدواریم که این مقاله برای شما کاربردی بودی باشه.

موفق باشید.

 

 

نوشته های مشابه