bitunix

صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست؟

()
پشتیبانی 24 ساعته و آنلایناپلیکیشن اختصاصیحجم معامله بالابدون نیاز به VPNبدون نیاز به KYCامنیت بالاپشتیبانی تلگرام
صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست؟

درباره ی صرافی

صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست؟ پر جستجو ترین عبارت درباره صرافی بیت یونیکس!!

با عرض سلام و روز بخیر خدمت همه شما امیدواریم که حالتون عالی باشه.

امروز با یک ابر مقاله خدمت شما هستیم، یک مقاله جامع و کامل درباره صرافی Bitunix.

صرافی ای که توجه خیلی از ایرانی ها را به خود جلب کرده است و در مدت اخیر مثل یک گنجینه ای نا تمام به چشم خیلی از کاربران دنیای ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

در این مقاله قرار است به طور کامل تمامی بخش های صرافی BItunix را به شما عزیزان معرفی کنیم و ببینیم صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست؟ تا بتوانید بسیار راحت و بدون مشکل در تمامی بخش های صرافی بیت یونیکس فعالیت کنید.

ادامه مقاله را به همراه یک کاغذ و قلم همراه ما باشید چون خیلی کار داریم! Just Kidding :)

صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست

ویژگی های صرافی

معرفی کوتاه صرافی Bitunix

صرافی بیت یونیکس  یکی از محبوب ترین صرافی های دنیای ارزهای دیجیتال برای ایرانیان است.
  • برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته: شما در صرافی بیت یونیکس می توانید در هر لحظه که اراده کردید با پشتیبان صرافی صحبت کنید و مشکلات خود را مطرح کنید.
  • رد و بدل شدن اطلاعات با پروتکل‌های SSL: اطلاعات کاربران با استفاده از پروتکل‌های امن SSL رد و بدل می‌شوند تا در برابر هک و سرقت اطلاعات، محافظت شوند.
  • امنیت بالا: در صرافی بیت یونیکس می توانید با فعال کردن عواملی چون آنتی فیشینگ، رمز عبور، کد دو مرحله ای و کد ایمیل امنیت حساب خود را به بالاترین حد ممکن برسانید
  • نقدینگی و حجم معامله بسیار بالا: به این ترتیب معاملات شما بسیار سریع انجام می شود و گپ قیمتی با صرافی های مطرح نخواهید داشت.
اما با این وجود اگر شما فعال دنیای ارزهای دیجیتال باشید می دانید که فعالیت در بازارهای مالی و دیجیتال در کنار تمامی جذابیت هایی که دارد مشکلاتی را نیز به همراه دارد! از جمله این مشکلات یافتن یک صرافی تمام و کمال است که هیچ جایه خالی ای برای فعالیت باقی نگذارد و به نحوی باشد که با یک ثبت نام ساده بتوان فعالیت خود را آغاز کرد. متاسفانه صرافی های قدرتمند و مطرحی همچون
  • بایننس
  • کوین بیس
  • کوکوین
  • و ...
از مدتی قبل شروع کردند به احراز هویت اجباری برای تمامی کاربران و از آنجا که کشور ایران جزو لیست تحریم این صرافی ها می باشد، ایرانی ها نمی توانند با انجام عملیات احراز هویت به فعالیت خود ادامه دهند. این تصمیم صرافی بایننس باعث شد به دنبال آن صرای های مطرح دیگر هم برای فعالیت نیاز به احراز هویت داشته باشند و طولی نکشید تا دیگر صرافی مناسب جهت فعالیت ایرانی ها وجود نداشت. اما در حال حاظر می تونیم به راحتی بگیم صرافی بیت یونیکس برای تغییر باز آمده . شما برای فعالیت در صرافی بیت یونیکس نیاز به موارد زیر ندارید:
  1. احراز هویت شخصی برای فعالیت
  2. سرویس های تغییر IP برای فعالیت
این یعنی به راحتی و با یک ثبت نام ساده می تونیم به طیف گسترده ای از خدمات و ارزهای دیجیتال برای معامله و سرمایه گذاری دسترسی پیدا کنیم.  
صرافی Bitunix ویژگی ها
نوع صرافی خارجی، بازار
سال تاسیس 2021
تعداد کاربران بیش از 600 هزار کاربر
اپلیکیشن اختصاصی ✅ اندروید و IOS دارد
امنیت خوب
پشتیبانی 24 ساعته ✅ از طریق چت و ایمیل
تعداد ارزهای دیجیتال بیش از 200 مز ارز
امکان ترید در بازار معاملاتی (P2P)
امکانات پیشرفته تریگر - تریلینگ استاپ
کیف پول اختصاصی ✅ کیف پول درون صرافی
  در ادامه و در ابتدا شما را با ثبت نام در صرافی بیت یونیکس آشنا خواهیم کرد.  

ثبت نام در صرافی Bitunix

  جهت ثبت نام در صرافی Bitunix مراحل زیر را به راحتی و تنها در چند دقیقه انجام دهید! لازم به ذکر است که این مراحل برای ثبت نام در حالت دسکتاپ است و نه برای موبایل. شما می توانید مراحل مربوط به ثبت نام با موبایل را از طریق مقاله لینک شده مطالعه بفرمایید.
  1. ابتدا از طریق لینک زیر وارد صرافی بیت یونیکس شوید.
  2. سپس از قسمت بالا سمت راست بر روی Signup کلیک کنید تا وارد قسمت ثبت نام شوید.
  3. در قسمت Email ایمیلی که قصد دارید با آن ثبت نام کنید را وارد کنید.
  4. در قسمت Password رمز عبوری که مدنظرتان است را وارد کنید. (رمز عبورتان متشکل از حروف بزرگ، کوچک، نماد ها و اعداد باشد)
  5. تیک بخش Referral را روشن کنید و عبارت Bitmino را وارد کنید تا از بونوس های صرافی بیت یونیکس برخوردار شوید!
  6. بر روی SignUp کلیک کنید. در نهایت صرافی یک کد به ایمیلی که با آن ثبت نام کردید می فرستد، کد را وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.
 

ثبت نام صرافی Bitunix

  به همین راحتی و تنها در 6 گام توانستید در صرافی Btunix ثبت نام کنید. شما می توانید مقاله ثبت نام در صرافی بیت یونیکس در حالت دسکتاپ را مطالعه کنید تا به آموزش تصویری آن دسترسی داشته باشید! در گام بعدی و پس از آشنایی با بونوس های بیت یونیکس بهتر است امنیت حساب خود را افزایش دهید و بهترین راه برای بالا بردن امنیت حساب فعالسازی 2FA است.  

بونوس های صرافی بیت یونیکس

  صرافی بیت یونیکس چندین بونوس و هدیه برای کابران خود دارد.
  • بونوس ثبت نام از طرف Bitmino
  • بونوس واریز
  • بونوس حجم معامله
پس از ثبت نام در بیت یونیکس و وارد کردن عبارت Bitmino در بخش Referral به هنگام ثبت نام صرافی متوجه می شود که شما از سمت سایت بیتمینو در این صرافی ثب نام کرده اید و در کارمزد معاملاتتان تخفیف می دهد و در ادامه با واریز اولین وجه به حسابتان پاداش نیز دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید از مقدار این پاداش و شرایط آن مطلع شوید مقاله مربوط به بونوس های صرافی Bitunix را مطالعه بفرمایید.  

آموزش فعالسازی 2FA

  فرقی نداره که شما در چه زمینه و سایتی در حال فعالیت هستید. چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین. امنیت حساب از مهمترین نکاتی است که باید در اولین فرصت نسبت به انجام آن اقدام کنید. در ادامه شما را فعالسازی 2FA برای حسابتان آشنا خواهیم کرد، همچنان آموزش تصویری آن را از مقاله اصلی می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. پس از ثبت نام و ورود به اکانت خود از منو اصلی وارد بخش Security شوید.
  2. سپس بر روی باکس سبز رنگ Setting مقابل Google Authenticator کلیک کنید تا وارد صفحه فعالسازی 2FA شوید.
  3. برنامه Google Authenticator را دانلود کنید.
  4. سپس در برنامه Google Authenticator می توانید بارکد را اسکن کنید تا 2FA در برنامه فعال شود و یا می توانید Key Number را کپی کنید و آن را در گوگل آتنتیکتور وارد کنید
  5. در نهایت کد 6 رقمی که برنامه به شما می دهد را در صرافی وارد کنید تا عملیات فعالسازی 2FA برای حساب شما تکمیل شود.
به همین راحتی توانستید امنیت حساب خود را در صرافی بیت یونیکس بالا ببرید. گام بعدی واریز به صرافی بیت یونیکس است!  

واریز به صرافی Bitunix به چه شکل است؟

  برای انجام هرگونه عملیات معامله حالا چه اسپات و چه فیوچرز نیاز دارید که در ابتدا به حساب خود نقدینگی واریز کنید. در این بخش هم به سادگی و در چند مرحله طریقه واریز به صرافی Bitunix را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. مقاله اصلی و تصویری را می توانید از اینجا مطالعه کنید!
  1. پس از آنکه وارد حساب خود شدید از منوی بالا بر روی Assets کلیک کنید و سپس Spot Account را انتخاب کنید.
  2. سپس در صفحه بعدی از بین دکمه های بالا بر روی Deposit کلیک کنید.
  3. در ادامه صرافی بیت یونیکس از شما می خواهد 2 قسمت را پر کنید. یکی مربوط به کوین و دیگری مربوط به شبکه. پس مشخص کنید که چه کوینی و بر روی چه شبکه ای قصد دارید واریز کنید!
  4. پس از پر کردن این دو بخش صرافی به شما یک آدرس ولت می دهد آن را کپی کنید.
  5. در مرحله بعد به کیف پول خود بروید و اقدام به برداشت کوین مد نظر خود کنید و در قسمت آدرس برای واریز کردن، آدرسی که صرافی به شما داد را وارد کنید.
پس از انجام این مراحل نقدینگی شما به راحتی به حسابتان در صرافی Bitunix خواهد نشست. پیشنهاد می کنم حتما مقاله اصلی مربوط به واریز به صرافی بیت یونیکس را مطالعه کنید . به دلیل آنکه نکته ای در این مقاله گفته شده که با انجام دادن آن موجودی خود را به هنگام واریز از دست نخواهید داد.  

آشنایی با بخش اسپات صرافی Bitunix

  پس از آنکه وجه خود را واریز کردید، مرحله بعد معامله کردن است صرافی بیت یونیکس دو بازار را در حال حاظر در اختیار شما قرار داده است و کاربران این صرافی پس از واریز می توانند به راحتی در این بازار ها به فعالیت بپردازند و معاملات خود را شروع کنند.
  • بازار فیوچرز: که در آن با اهرم معامله می کنید و می توانید با سرمایه ای تا 125 برابر سرمایه اصلی خود معامله کنید.
  • بازار اسپات: که بازار استاندارد است و در آن اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال و نگهداری آن ها می کنید.
پیش از آنکه بازار فیوچرز را معرفی کنیم نیاز است تا بازار استاندارد یعنی بازار اسپات را به شما عزیزان معرفی کنیم و شما را بخش های آن آشنا کنیم.  

معرفی بخش Spot بیت یونیکس

  همانطور که گفتیم بخش اسپات به صفحه ای در صرافی بیت یونیکس گفته می شود که می توان در آن معامله خرید یا فروش انجام داد و قلب صرافی در این بخش می باشد. در این بخش شما را با صفحه اسپات صرافی بیت یونیکس آشنا خواهیم ساخت. البته که می توانید برای اطلاعات دقیق تر مقاله اصلی یعنی معرفی کامل اسپات Bitunix را مطالعه بفرمایید. از این مقاله هم می توانید با بخش اسپات صرافی Bitunix در موبایل آشنا شوید. پس از آنکه وارد سایت بیت یونیکس شدید از منوی بالا به بخش Spot بروید.
  1. از این بخش می توانید کوینی را که می خواهید بر روی آن معامله کنید را پیدا کنید و معاملات خود را شروع کنید.
  2. نوار این قسمت به شما اطلاعاتی از کوین انتخابیتان می دهد به طور مثال تغییرات 24 ساعته اخیر، حجم معاملات 24 ساعت اخیر و ...
  3. این بخش Order Book نام دارد و در این قسمت می توانید میزان خرید و فروش را در قیمت های مختلف آنالیز کنید.
  4. در بخش Last Trades معاملات اخیری که بر روی کوین مد نظرتان در صرافی بیت یونیکس انجام شده است را مشاهده می کنید.
  5. بخش تکنیکال که به شما دیده تکنیکالی از کوین انتخابی می دهد.
  6. و در نهایت در بخش معامله هم می توانید عملیات خرید و یا فروش خود را به آسانی انجام دهید

صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست

سفارش گذاری در صرافی Bitunix

همانند هر صرافی دیگری شما می توانید در بخش اسپات صرافی بیت یونیکس دو فعالیت اصلی معامله گری را انجام دهید:
  1. خرید کوین
  2. فروش کوین
و فعالیت با این دو بخش هم همانند تمامی صرافی های دگر بسیار راحت و سریع است. چرا می گوییم سریع؟ زیرا صرافی بیت یونیکس از حجم معامله بسیار بالایی برخوردار است و این یعنی معاملات خرید و یا فروش به سرعت انجام می شوند. اما برای خرید و فروش کوین در بخش اسپات Bitunix چه باید کنیم؟ مطابق تصویر پس از ورود به بخش Spot به بخش اردر گذاری می روید و در آنجا اقدام به خرید و یا فروش کوین خود می کنید.

اسپات صرافی Bitunix

دو نوع حالت معامله کردن در صرافی بیت یونیکس و در بخش اسپات وجود دارد:
  1. Limit Order
  2. Market Order
اگر نوع معامله خود را بر روی حالت LImit بگذارید بخش Order Price برای شما باز می شود که یعنی قیمت خرید و یا فروش خود را مشخص کنید. در این قسمت شما باید تعیین کنید که در چه قیمتی قصد دارید کوین انتخابی خود را بفروشید و یا بخرید. به طور مثال اگر قیمت بیت کوین 65000 دلار باشد شما مشخص می کنید که قصد دارید در قیمت 63000 دلار اقدام به خرید کنید. و اگر قیمت بیت کوین 65000 دلار باشد و شما قصد فروش داشته باشید مثلا مشخص می کنید که قصد دارید در 67000 دلار اقدام به فروش بیت کوین های خود کنید. از قسمت Order Quantity هم مشخص می کنید که چه میزان و چه تعداد از بیت کوین های خود را قصد دارید بفروشید. 50%؟ - 100%؟ اندازه 30$؟ و به این شکل. اما اگر حالت معامله خود را بر روی Market بگذارید قسمت Order Quantity برای شما بسته می شود و تبدیل می شود Buy/Sell at best market Price این یعنی شما دیگر نمی توانید قیمت مشخص کنید و خرید یا فروش برای شما در بهترین قیمت مارکت صورت می گیرد. به صورت کلی در حالت Market کارمزد بیشتری پرداخت خواهید کرد. کارمزد را پایین تر توضیح خواهیم داد. در نهایت برای اینکه سفارش خود را نهایی کنید بر روی Buy/Sell کلیک کنید. می توانید مقاله اصلی را که به صورت کامل و تصویری است از اینجا مطالعه بفرمایید.

آشنایی با بخش Futures صرافی بیت یونیکس

ایستگاه بعدی صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست، بخش Futures این صرافی است. یک بخش جذاب برای علاقه مندان به معاملات اهرم دار و با استراتژی متفاوت. شما در بخش معاملات فیوچرز می توانید برای معاملات خود اهرم بگذارید. به این طریق حجم ورودی خود، سود و ضرر خود را در یک عددی از بینن 1 تا 125 ضرب می کنید. یعنی اگر 100 دلار وارد پوزیشن فیوچرز کنید و اهرم خود را روی 10 بگذارید، این یعنی حجم شما برابر با 1000 دلار است. اون 900 دلار باقی را صرافی به شما می دهد تا با آن معامله کنید. به این ترتیب اگر شما 10% سود کنید یعنی 100% سود کرده اید و اگر 10% ضرر کنید یعنی 100% ضرر کرده اید. شاید در نگاه اول برای افراد این سبک معامله جذاب و جالب باشد اما مراقب این سرآب باشید معامله گران زیادی را لیکوئید کرده و از بازار حذف کرده. بدون دانش و استراتژی کافی وارد این بخش نشوید.

آشنایی با ابزارهای صفحه فیوچرز

ابتدا و پس از ورود به اکانت خود از منوی بالا وارد بخش Futures شوید.
  1. با کمک این قسمت می توانید کوین خود را برای معامله انتخاب کنید.
  2. نوار این بخش به شما اطلاعات مفیدی درباره تغییرات 24 ساعته اخیر کوین انتخابیتان می دهد.
  3. بخش تکنیکال که به شما اطلاعات و دید تکنیکای از کوینی که انتخاب کردید را می دهد.
  4. Order Book درست همانند بخش اسپات به شما اطلاعات مفیدی درباره میزان و قیمت خرید و فروش نشان می دهد.
  5. بخش ادر گذاری که به صورت کامل در مقاله آشنایی با فیوچرز صرافی Bitunix بررسی کردیم.
  6. و در نهایت بخش سفارشات که ای هم بخش بخش و به طور کامل و تصویری در همان مقاله معرفی شده است.

صرافی بیت یونیکس Bitunix چیست

بخش فیوچرز صرافی بیت یونیکس امکانات متنوعی به کاربران خود می دهد و در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم:

ماشین حساب فیوچرز

شاید شما هم دوست داشته باشید که قبل از باز کردن معامله چندین چیز را محاسبه کنید
  • قیمت لیکوئید شدن
  • قیمت هدفتان. به طور مثال اگر بخواهید 10 درصد سود کنید باید در چه قیمتی خارج شوید.
  • و در نهایت حالت معمولی که مشخص می کنید اگر در قیمت X خارج شویم چقدر سود می کنیم.
با ماشین حساب فیوچرز بیت یونیکس به طور کامل در مقاله خودش آشنا شوید!

حالت معامله Trigger

ابزار بعدی که در بخش فیوچرز وجود دارد حالت معامله گری تریگر است. شاید شما از آن دسته معامله گرانی باشید که وسواس فکری دارید و یا بسیار زیاد به استراتژی خود پایبند هستید که البته کار درست هم همین است و به طور مثال تصور کنید که تا قیمت این شروط را نداشته باشد من وارد معامله نمی شوم. از طرف دیگر می خواهید اردر خود را هم بگذارید که ک وقت از بازار عقب نمانید. به طور مثال: قیمت بیت کوین 60,000 دلار است و شما می گویید اگر سطح 63,000 دلار شکسته شود و گولبک به 62,000 دلار بزند من وارد معامله می شوم. اما وقتی قیمت بازار روی 60 هزار دلار است و شما اردر خود را روی 62 هزار دلار بگذارید معامله درجا 2 هزار دلار بالاتر برای شما باز می شود پس راه حل چیست؟ راه حل استفاده از ابزار معامله گری تریگر است که در بخش خود به طور کامل توضیح داده شده است.

حالت معامله Trailing Stop

برای شما هم پیش آمده که معامله ای باز کنید و بره تو سود و احساس کنید اینجا دیگه پایان کار است و معامله را ببندید به این تصور که یکم دیگ با مقاومت رو به رو میشه و قیمت ریزش پیدا می کنه. اما قیمت بره بالا و بالا و بالاتر و شما مثلا از 20% سود تنها 10% آن را گرفته باشید. بعضی وقتام میخوای معامله را نگه داری و طمع می کنی اما معامله برمیگرده و استاپتو میزنه. نا امید از اینکه باید چی کار کنی و با ابزار Trailing Stop یا همان استاپ شناور آشنا میشی یعنی چی؟ یعنی استاپتو بزار پشت سر قیمت به اندازه N% و استاپت با قیمت حرکت کنه و هر زمان مسیر حرکت عوض شد استاپت بخوره. تو بخش آشنایی با تریلینگ استاپ صرافی بیت یونیکس کامل با این ابزار فوق العاده کاربردی آشنا می شوید.

آیا Bitunix کلاهبرداری است؟

به پایان تورمون داریم نزدیک میشیم و پیش از آنکه تمومش کنیم بگذارید به یک سوال بزرگ پاسخ دهیم! آیا صرافی بیت یونیکس کلاهبرداری است؟ چرا باید این تصور را داشته باشیم؟ چون برای ما ایرانی ها تحریم نیست؟ چون نیاز به احراز هویت و سرویس های تغییر IP ندارد؟ چی باعث میشه یک صرافی شفاف به نظر بیاد؟ در جول زیر صرافی شفاف را با صرافی کلاهبردار مقایسه می کنیم.
صرافی معتبر صرافی کلاهبردار
لیست شدن در کوین مارکت کپ لیست نبودن در کوین مارکت کپ
حجم معاملات بالا حجم معاملات پایین
پشتیبانی قوی و در دسترس پشتیبانی ضعیف
برخوردار از مجوزهای قانونی عدم برخوردار از مجوزهای قانونی
سوشیال مدیا قوی و به روز سوشیال مدیا ضعیف و غیر فعال
صرافی بیت یونیکس تمامی موارد سمت راست را دارد و برای اطمینان از این گفته می توانید مقاله مربوط به کلاهبرداری صرافی Bitunix را مطالعه کنید. اما در این بین اجازه دهید یک مورد را به صورت ویژه همینجا توضیح دهیم و آن هم پشتیبانی بیت یونیکس است.

پشتیبانی صرافی Bitunix

می تونیم بگیم صرافی بیت یونیکس از قوی ترین و بهترین پشتیبانی های آنلاین را دارد. شما تنها در چند لحظه می توانید به پاسخ سوالات خود برسید و به راحتی و هر مشکلی را حل شده بدانید. 5 راه برای دسترسی به پشتیبان های بیت یونیکس وجود دارد.
  1. چت آنلاین با پشتیبان های بیت یونیکس
  2. ارسال درخواست به Help Center
  3. ارسال درخواست با ایمیل
  4. ارتباط از طریق Facebook
  5. ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی بیت یونیکس
البته شما کاربران ایرانی یک راه مخصوص و ویژه هم دارید و آن هم پرسیدن سوال از Bitmino است و یا می توانید ویدیوها و مقالات ما درباره Bitunix را ببینید. بهتر است حتما مقاله پشتیبانی صرافی بیت یونیکس را مطالعه کنید تا با هر یک از این بخش ها به صورت کامل و تصویری آشنا شوید.

کارمزد صرافی Bitunix

رسیدیم به آخرین ایستگاه آشنایی با صرافی بیت یونیکس. کارمزد معاملات بیت یونیکس چه میزان است؟

کارمزد صرافی بیت یونیکس

کارمزد معاملات صرافی بیت یونیکس بر اساس لول VIP محاسبه می شود. صرافی بیت یونیکس از VIP 0 تا VIP 7 دارد. بر اساس این لول بندی اگر شما شرایط زیر را داشته باشید جزو VIP صفر هستید
  • یا حجم معاملات اسپات تا 100 هزار دلار
  • یا حجم معاملات فیوچرز تا 1 میلیون دلار
  • یا 1000 دلار موجودی در کیف پول صرافی خود
اگر یکی از این شروط را داشته باشید شما جزو VIP 0 هستید. در اصل همه افراد پس از پایان ثبت نام جزو VIP 0 هستند. در این شرایط شما به ترتیب زیر کارمزد پرداخت می کنید اگر معاملات خود را در حالت Limit باز کنید شما یک شخص میکر Maker حساب می شوید و کارمزد برای این اشخاص کمتر است و اگر در حالت مارکت معامله باز کنید یک شخص Taker محسوب می شوید و کارمزد معامله برای این افراد بیشتر است.
  • در معاملات اسپات برای میکر 0.08%
  • در معاملات اسپات برای تیکر 0.1%
  • در معاملات فیوچرز برای میکر 0.02%
  • در معاملات فیوچرز برای تیکر 0.06%
پس به طور مثال اگر شما یک معامله 100 دلاری در اسپات و در قیمت مارکت باز کنید شما 0.1 درصد باید کارمزد پرداخت کنید چون هم معامله اسپات است و هم شما یک شخص تیکر شده اید. این یعنی شما 10 سنت کارمزد پرداخت می کنید و معامله شما با 99.9$ باز می شود. فراموش نکنید که اگر به هنگام ثبت نام عبارت Bitmno را وارد کنید کارمزد معاملات برای شما با تخفیف مخصوص بیتمینو محاسبه می شود.

جمع بندی

در این مقاله جامع و کامل سعی کردیم شما را با تمامی بخش های متنوع و کاربردی صرافی بیت یونیکس آشنا کنیم. صد در صد صرافی بیت یونیکس بخش برای آشنایی زیاد دارد و ما همه آن ها را در مقالات جدا و در ویدیوهای متنوع در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم اما در این مقاله سعی کردیم با بخش های کاربردی شما را آشنا کنیم. امیدواریم که از این مقاله طولانی لذت برده باشید. ممنون که وقتتونو در اختیار Bitmino قرار دادید. موفق و پر سود باشید.              
0.0
()
5 0.0% (0)
4 0.0% (0)
3 0.0% (0)
2 0.0% (0)
1 0.0% (0)
0.0%پیشنهاد میکنند
0.0%مطمئن نیستند
0.0%پیشنهاد نمیکنند

دیگران چه میگویند؟

دیدگاه خود را بنویسید

در حال پاسخ به هستید:

لغو پاسخ
پیشنهاد میکنممطمئن نیستمپیشنهاد نمیکنم
ارسال نظر
0 دیدگاه
جدیدترین قدیمی ترین محبوب ترین