آموزش رمز ارز

ارز دیجیتال کیبا اینو (KIBA) چیست ؟

بازار ارزهای دیجیتال با حجم بسیار بالایی در حال رشد و توسعه است. روزانه میم کوین بسیار زیادی راه اندازی و روانه بازار می‌شوند. موفقیت ارز دیجیتال Dogecoin و Shiba Inu الهام بخش توسعه دهندگان دیگر شد تا رویکردی مشابه به بازار داشته باشند و برخی از آنها تاکنون، عمل کرد مناسبی داشته‌اند. یکی از ارزهایی که اخیراً بیشتر مورد توجه قرار گرفته، ارز دیجیتال Kiba Inu (KIBA) است. این مقاله روی اصول ارز کیبا اینو و اینکه قیمت آن در بلند مدت و آینده تا چه حد می‌تواند رشد کند، تمرکز دارد.

— مشاهده قیمت ارز دیجیتال کیبا اینو بصورت لحظه ای و دقیق —

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کیبا اینو (KIBA)

نام Kiba Inu از شخصیت انیمیشنی با همین نام از سری انیمه ناروتو الهام گرفته شده است. همچنین این شخصیت به خوبی با هیپ «Inu» که از سوی ارزهایی مانند Shiba Inu و Dogecoin مد شده بود، مطابقت دارد. در واقع شخصیت کیبا اینوزوکا، یک فرد قهرمان است که سعی در محافظت از جامعه و مردم خود دارد. Kiba Inu در زنجیره هوشمند Binance (BSC) به عنوان یک توکن BEP-20 راه اندازی شد.

با این وجود، همراه با Floki Inu، Kiba در تلاش است تا BSC را با شبکه اتریوم پیوند دهد تا کاربران بتوانند به راحتی شبکه را تغییر دهند. این کار با کمک Moontography انجام می‌شود. علیرغم اینکه کیبا اینو یک ارز دیجیتال متاثر از میم است، جدیت زیادی از خود نشان داده و بر خلاف بقیه میم کوین‌ها، از خود یک شخصیت قهرمان به جای گذاشته است. برای مثال انتقال از شبکه BSC و ایجاد یک پل ارتباطی با شبکه اتریوم، یکی از تلاش‌های قابل تحسین این ارز دیجیتال است.

ارز دیجیتال کیبا اینو چیست

وِیژگی‌ های منحصر به فرد ارز دیجیتال کیبا اینو

Kiba Inu در حال حاضر بیش از 10000 کاربر فعال دارد که نشان می‌دهد ارز نوپایی است و قیمت آن ممکن است با افزایش کاربران، رشد چشمگیری داشته باشد. در ادامه با چند ویژگی دیگر که کیبا اینو دائماً روی آن‌ها کار می‌کند، آشنا می‌شویم:

Kiba Tools

با توجه یه قیمت لحظه‌ای کیبا اینو، دارندگان KIBA قرار است به مجموعه ابزارهای Kiba دسترسی انحصاری داشته باشند. این ابزارها می‌توانند توسط مردم برای ضرب توکن‌های جدید، قفل کردن توکن‌ها یا نقدینگی، سازماندهی پیش فروش مناسب و… مورد استفاده قرار گیرند.

Kiba Swap

Kiba Swa یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران KIBA این امکان را می‌‍دهد تا به راحتی توکن‌های خود را مبادله کنند. موارد بسیار کمی وجود دارد که یک DEX از هر دو شبکه معروف اتریم و بایننس پشتیبانی کند؛ بنابراین این یک مزیت بزرگ ارز دیجیتال Kiba Swap به شمار می‌رود.

Kiba Bridge

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، Kiba Bridge با هدف دستیابی به یک ارتباط ایمن بین BSC و ‌اتریوم است. کاربران KIBA می‌توانند به راحتی هر زمان که بخواهند شبکه را تغییر و کارایی و دسترسی توکن‌های KIBA را افزایش دهند.

Kiba Gains

ویژگی Kiba Gains به کاربران این امکان را می‌دهد که به وجوه خود دسترسی داشته باشند و سبدهای خود از جمله سود خود را بررسی کنند.

Kiba Charts

ویژگی Kiba Charts نمودار زنده و لایو هر توکن را در Uniswap ارائه می‌کند، این نمودارهای لایو شامل ارزهایی مانند Kiba Inu و توکن‌های تازه راه‌اندازی شده است؛ به این ترتیب، کاربران در صورت تمایل به معامله در زمان زیادی صرفه جویی می‌کنند؛ زیرا مجبور نیستند از وب سایت‌های دیگر مانند Dextools برای تحلیل استفاده کنند.

Kiba HP Checker

این ویژگی که با نام Kiba Honey Pot Checker نیز شناخته می‌شود، آزمایشاتی را روی هر قراردادی انجام می‌دهد و به کاربران می‌گوید که آیا قرارداد امن است یا خیر. این فناوری با هر دو شبکه BSC و ETH سازگار است.

Kiba Fomo

این ویژگی به کاربران KIBA اجازه می‌دهد تا تمام توکن‌های لیست شده جدید را در شبکه‌های مختلف مانند BSC، Uniswap، Polygon و غیره بررسی کنند.

تجزیه و تحلیل قیمت لحظه ‌ای کیبا اینو (KIBA).

طبق CoinMarketCap، توکن KIBA در اکتبر سال 2021 حدود 0.000004 دلار بود. قیمت این ارز دیجیتال در روزهای ابتدایی نوامبر به 0.00004 دلار رسید که نشان دهنده تمایلات صعودی قوی آن است. پس از گذشت این فرایند، قیمت ارز دیجیتال کیبا کاهش یافت و نوسان کرد. پس از بازگشت به $0.00001، قیمت این ارز یک بار دیگر شروع به رشد کرد و تا پایان نوامبر قیمت لحظه‌ای کیبا اینو به بالاترین رکورد جدید خود یعنی 0.00009 دلار رسید. پس از آن، دوباره کاهش یافت و در حال حاضر قیمت لحظه‌ای کیبا اینو حدود 0.000034 دلار است.

با توجه به این قیمت‌ها و مجموع توکن‌های قابل عرضه توکن KIBA، ارزش بازار Kiba Inu حدود 34.7 میلیون دلار است. این امر نشان می‌دهد که Kiba Inu هنوز راه طولانی‌ای برای رقابت با سایر ارزهای دیجیتال موفق در پیش دارد.

kiba inu مجموعاً دارای 1 تریلیون توکن KIBA است. ارز دیجیتال Kiba Inu از ویژگی‌های بازتاب استفاده می‌کند. 1٪ از هر تراکنش به دارندگان KIBA می‌رسد، در حالی که 9٪ آن برای اهداف بازاریابی Kiba Inu استفاده می‌شود. علاوه بر این با توجه به قیمت لحظه‌ای کیبا اینو، اگر کاربران ظرف 24 ساعت پس از خرید، توکن‌های KIBA را بفروشند، 25 درصد مالیات برای هر تراکنش انجام شده، دریافت می‌کنند.

پیش بینی قیمت لحظه‌ ای کیبا اینو (KIBA).

از آنجایی که ارز Kiba Inu هنوز به پتانسیل کامل قیمتی خود نرسیده است، بسیاری از کارشناسان تحلیل تکنیکال معتقدند که قیمت لحظه‌ای کیبا اینو می‌تواند در سال‌های آینده با نرخ‌های زیادی افزایش یابد. یکی از سرمایه ‌گذاراران، پیش‌‌بینی می‌کند که کیبا اینو می‌تواند در سال‌های آینده با نرخ‌های بسیار بالایی به فروش برسد.

به نظر کارشناسان قیمت لحظه‌ای کیبا اینو می‌تواند تا پایان سال 2026 به 0.0027 دلار برسد. براساس این پیش بینی، KIBA می‌تواند در پنج سال آینده حدود 8000٪ افزایش یابد. با عرضه کل 1 تریلیون توکن، کیبا اینو به ارزش بازار 2.7 میلیارد دلاری می‌رسد. همچنین Priceprediction.net پیش‌بینی می‌کند که قیمت KIBA در سال‌های آینده می‌تواند افزایش چشمگیری همراه با ثبات بیشتر، داشته باشد.

آنها پیش بینی می‌کنند که KIBA می‌تواند تا سال 2026 به قیمتی حدود 0.0003 دلار برسد و پیش بینی می‌شود که قیمت ارز دیجیتال KIBA تا سال 2030 به 0.001 دلار برسد.

پیش بینی ‌های CoinDataFlow

مشابه پیش‌ بینی‌های قبلی، شرکت CoinDataFlow انتظار دارد که ارز دیجیتال Kiba Inu نیز یک روند صعودی داشته باشد. از آنجایی که پیش‌بینی‌های آن‌ها عمدتاً بر اساس درصد رشد بیت‌کوین است، پیش‌بینی می‌شود که KIBA اگر 100 درصد رشد بیت‌کوین را داشته باشد، می‌تواند به قیمت باور نکردنی 0.005 دلار برسد. اگر 50 درصد رشد ارز دیجیتال بیت کوین ادامه داشته باشد، KIBA می‌تواند تا سال 2025 نزدیک به قیمت 0.001 دلار برسد.

اما اگر تنها بیت کوین حدود 20 درصد داشته باشد، قیمت کیبا اینو می‌تواند نزدیک به 0.0002 دلار افزایش یابد. اسپارک تواین، یوتیوبر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیز معتقد است که کیبا اینو پتانسیل افزایش گسترده قیمت در آینده‌ای نه چندان دور را دارد. وی باتوجه به تحلیلی خوب و دقیق از Kiba Inu پیشبینی می‌کند که این ارز ممکن است، افزایش قیمت چشمگیری داشته باشد.

خرید کیبا اینو

چگونه می‌ توانید Kiba Inu (KIBA) بخرید؟

Kiba Inu یک ارز نسبتا جدید در بازار به شمار می‌رود و هنوز توسط صرافی‌های معتبر فهرست نشده است؛ بنابراین بهترین راه برای خرید KIBA استفاده از صرافی غیرمتمرکز است. با توجه به قیمت لحظه‌ای کیبا اینو برای خرید این ارز دیجیتال، می‌توانید طبق مراحل زیر پیش بروید. البته شرایط تحریم‌ بر علیه کشورمان را هم همیشه مد نظر خود قرار داده تا دچار مشکلات فنی نشوید.

حساب در Exchange ایجاد کنید

ابتدا باید یک حساب صرافی مانند Binance، FTX، Huobi Global یا هر صرافی قابل اعتماد دیگری که از ETH یا BNB پشتیبانی ‌‌‌می‌کند، ایجاد کنید. سپس، برای استفاده از ویژگی‌های مورد نیاز برای خرید ارزهای دیجیتال، باید حساب خود را تأیید کنید.

حساب خود را شارژ کنید

سپس، باید صرافی ارز دیجیتال خود را شار کنید. شما می‌توانید این کار را با انتقال توکن‌ها از کیف پول دیگری یا با استفاده از کارت اعتباری برای خرید USDT انجام دهید.

خرید BNB یا ETH

پس از شارژ کردن حساب کاربری خود، به بخش معاملات صرافی بروید و USDT خود را با BNB یا ETH مبادله کنید. اگر می‌خواهید از این ارزها فقط برای خرید Kiba Inu استفاده کنید، نیازی به خرید هر دو توکن ندارید.

یک کیف پول MetaMask بسازید

پس از گذراندن این مراحل، باید یک حساب کیف پول MetaMask برای خود ایجاد کنید. کیف پول MetaMask می‌تواند به عنوان یک افزونه برای مرورگر شما یا به عنوان یک برنامه تلفن همراه، رو پلفرم‌های مختلف نصب شود. فرآیند ساخت این کیف پول بسیار ساده است و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

BNB یا BSC را به MetaMask اضافه کنید

هنگامی که کیف پول MetaMask را ساختید، اگر تصمیم به استفاده از BNB برای خرید KIBA دارید، باید شبکه Binance را به کیف پول خود اضافه کنید.

MetaMask را با DEX متصل کنید

اکنون که کیف پول خود را شارژ کرده‌اید، باید از یک صرافی غیرمتمرکز که از Kiba Inu پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید. اگر ETH را در صرافی مورد نظر خریداری کرده‌اید، به وب سایت Uniswap بروید. در آنجا با استفاده از Connect Wallet می‌توانید از وجوه کیف پول MetaMask خود استفاده کنید. اگر به جای آن BNB خریداری کرده‌اید، می‌توانید به PancakeSwap بروید و کیف پول MetaMask خود را به همان روش به DEX متصل کنید.

خرید نهایی ارز دیجیتال KIBA

پس از اتصال کیف پول به DEX، آدرس قرارداد Kiba Inu را در نوار جستجو تایپ یا به سادگی نام توکن را تایپ کنید. مقدار توکن‌های KIBA مورد نظر را که می‌خواهید بخرید وارد کرده و سپس دکمه “SWAP” را کلیک کنید. اگر این مراحل را به درستی انجام داده باشید، توکن‌‌های KIBA با موفقیت خریداری می‌شوند. به خاطر داشته باشید که هزینه‌های تراکنش‌ها ممکن است با زنجیره BSC و ETH متفاوت باشد.

آیا کیبا اینو می ‌تواند به 1 دلار برسد؟

باتوجه به نظر کارشناسان و بررسی بازار، بعید است که ارز دیجیتال KIBA در مدت زمان کمی به 1 دلار برسد. قیمت این ارز نهایتا می‌تواند تا سال 2026 به 0.01 دلار تغییر کند، اما قیمت 1 دلار باعث می‌شود که بازار کیبا اینو به 1 تریلیون دلار نیز برسد. این امر از نظر فنی در اقتصاد امروز تقریبا غیرممکن است!

سوالات متداول:

1) مجموع عرضه کیبا اینو چقدر است؟

ارزش بازار Kiba Inu (KIBA) 2,019,523 دلار است و در CoinGecko در رتبه 1682 قرار دارد. ارزش بازار با ضرب قیمت توکن با عرضه در گردش توکن‌های KIBA اندازه‌گیری می‌شود (امروزه 800 میلیارد توکن در بازار قابل معامله است).

2) کدام کریپتو در 5 سال 100 برابر می شود؟

در حالی که انتظار می‌رود بایننس کوین (BNB) و کاردانو (ADA) طی پنج سال 100 برابر بازدهی داشته باشند، کارشناسان بازار پیش‌بینی می‌کنند که سرمایه‌گذاران اولیه RenQ Finance (RENQ) این سودها را قبل از پایان سال 2023 به دست خواهند آورد.

3) آیا کیبا روی بایننس است؟

در حال حاضر این ارز برای تجارت و خدمات در Binance فهرست نشده است.

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه