آموزش خرید ارز های دیجیتال

آموزش خرید ارز catgirl بصورت جامع و آسان

روش خرید ارز کت گیرل

در این مقاله قصد داریم به آموزش جامع و کاربردی خرید ارز catgirl بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و سوالات خود را از طریق نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

درباره ارز دیجیتال CATGIRL

رتبه کنونی CoinMarketCap #2738 است و ارزش بازار زنده در دسترس نیست. عرضه در گردش موجود نیست و حداکثر عرضه این ارز 100,000,000,000,000,000 سکه است.
در واقع این رمز ارز پروژه‌ای است که در سه ماه سوم سال 2021 مبتنی بر توکن به جامعه ارز های دیجیتال معرفی شد. سازندگان این ارز تمام تلاش خود را می‌کنند تا مخاطبان خود را راضی نگه دارند و از طریق تخفیف‌‌دهی و پاداش‌های فوری، منافع را برای دارندگان سکه به حداکثر برسانند.
وب‌سایت رسمی این ارز ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند NFT‌های کلکسیونی تأیید شده را در Catgirl Marketplace و همچنین شخصیت‌ها و ظاهر آن‌ها را در Catgirl Workshop ارتقا دهند.
این تیم به ویژه طراحان و هنرمندان با استعدادی را برجسته می‌کند که در خلق Catgirls و تمام تصاویر بصری نقش دارند.

سازندگان Catgirl چه کسانی هستند؟

این رمز ارز توسط فردی تاسیس شده است که ترجیح داده نام خود را فاش نکنند. این تیم سه نفری تشکیل شده از یک توسعه دهنده حرفه‌ای و با سابقه 10 ساله، یک گرافیست و یک طراح سایت است.

خرید ارز catgirl

برای خرید این ارز می‌بایست از طریق نرم افزار تراست ولت اقدام کنید که مانند دیگر ارزها بر بستر شبکه بایننس است و نیاز به بایننس کوین دارید.

ابتدا می‌بایست در کیف پول خود مقداری بایننس کوین داشته باشید و آن را به binance smart chain تبدیل کنید و سپس از طریق قسمت Dapps وارد صرافی پنکیک سوآپ شوید.

خرید ارز catgirl

حال میبایست در قسمت exchange در باکس اول مقدار بایننسی که میخواهید آن را تبدیل به ارز catgirl کنید را وارد نمایید. و در باکس دوم نیز ارز catgirl را جستجو نمایید.

انتخاب ارز catgirl

توجه کنید در صورتی که برای بار اول است که قصد خرید این ارز را دارید باید  ابتدا توکن آن را وارد کنید تا این ارز برای شما نمایش داده شود.

توکن : 0x79ebc9a2ce02277a4b5b3a768b1c0a4ed75bd936

است که می‌بایست مانند تصویر زیر در قسمت فوق وارد کنید.

افزودن ارز catgirl به پنکیک سوآپ

پس از وارد کردن توکن بالا ارز کت گیرل‌ برای شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید آن را به راحتی از طریق گزینه swap خریداری کنید.

تحریریه

بیتمینو فعالیت رسمی خود را در سال 1399 بصورت برای افزایش آگاهی مردم در زمینه ارز دیجیتال آغاز نموده است و سعی دارد مرجعی برای مطالعه آخرین اخبار و آموزش های مربوط به ارز دیجیتال برای فارسی زبانان شود.و همچنین قصد دارد تا ابزار هایی مانند قیمت لحظه ای و دیگر ابزار های ارز دیجیتال را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

نوشته های مشابه